کد خبر: ۱۰۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و دانشگاه جهرم

تفاهم نامه ای بین روؤسای دانشگاه جهرم و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری مبنی بر تأسیس شاخه ای از این مرکز در دانشگاه جهرم امضا شد .

به گزارش  شیرازه  تفاهم نامه ای بین  روؤسای دانشگاه جهرم  و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری مبنی بر تأسیس شاخه ای از این مرکز در دانشگاه جهرم امضا شد .

مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم در خصوص انعقاد تفاهم نامه بین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و دانشگاه جهرم گفت:  انعقاد این تفاهم نامه به منظور ایجاد هماهنگی و گسترش و تعمیق همکاری های علمی، فرهنگی و آموزشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و استفاده بهینه از توان و ظرفیت های طرفین به ویژه کاربردی کردن دستاوردهای علمی پژوهشی است.

نادریان با اشاره به  محورهای همکاری در این تفاهم نامه اظهار داشت: به موجب این  تفاهم نامه دانشگاه جهرم متعهد شد؛ فضای مناسب و نیروی متخصص و تجهیزات لازم جهت جست و جو و سفارش منابع علمی از این مرکز را در دانشگاه فراهم آورد و با اطلاع رسانی در خصوص این موضوع خدمات این مرکز را در سطح شهرستان جهرم به مؤسسات علمی وپژوهشی و افراد محقق ارائه کند و گزارش های لازم در این خصوص را به همراه آرشیوهای موجود در اختیار این مرکز قرار دهد.

وی افزود: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی متعهد شد؛ دسترسی رایگان به متن کامل مقالات الکترونیکی فارسی، مقالات الکترونیکی لاتین و عربی، مقالات کنفرانس ها، اطلاعات کتاب شناختی و متن کامل برخی از پایان نامه های فارسی و محتوای پایگاه های موضوعی موجود در وب سایت مرکز منطقه ای را برای شاخه اطلاع رسانی در دانشگاه جهرم فراهم آورد و نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام خدمات این مرکز را آموزش دهد.

به گفته ی نادریان منابع علمی درخواست شده از قبیل کتاب و مقالات که بر روی پایگاههای مرکز موجود نباشد، بدون محدودیت موضوعی و کمی بر حسب تعرفه های مقرر از جانب این مرکز به شاخه در دانشگاه ارسال خواهد شدهمچنین  نشست ها، کارگاه ها و سمینارهای مشترکی جهت موضوعات مختلف مرتبط با تحقیق و پژوهش از جانب این مرکز در دانشگاه جهرم برگزار می شود.

منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان