کد خبر: ۱۰۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

اتمام ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال 96

معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ساخت بیمارستان بزرگ شهرستان جهرم خبر داد و گفت: پروژه ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال مالی 96 به اتمام خواهد رسید.

به گزارش  شیرازه محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ی  مراسم آغاز عملیات احداث مرکز قلب به همت خیر گرانقدر حاج مرتضی ابوطالبی  از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت اتمام ساخت بیمارستان بزرگ شهرستان جهرم خبر داد و افزود: پروژه ساخت بیمارستان جهرم تا پایان سال مالی 96 به اتمام می رسد.

علیزاده خاطرنشان کرد : بیمارستان بزرگ 270 تخت خوابی جهرم به عنوان قطب بزرگ آموزشی و درمانی در جنوب استان فارس کاملا پاسخگوی نیازهای تخصصی شهرستان است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیمارستان بیان داشت: پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان به نیمه های راه رسیده است و در ابتدای امسال جهش بزرگی در عملیات ساخت بیمارستان داشته ایم .

علیزاده هزینه کل ساخت بیمارستان را حدود 60 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 14 میلیارد تومان اعتبار امسال تخصیص داده شده است که این میزان حداقلی است و تا اتمام پروژه هر مقدار که نیاز باشد اعتبار تزریق  می شود . تا کنون 25 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون 110 نفر در قسمت های مختلف ساخت این بیمارستان مشغول به کار هستند.

به گفته ی معاون وزیر راه و شهرسازی این بیمارستان  دارای بخش های تخصصی داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودک و نوزادان است و 36 تخت مراقبت های ویژه سی سی یو ، ای سی یو و ان ای سی یو را دارا است و همچنین مجهز به 10 اتاق عمل ، هفت اتاق ال دی ار، 31 تخت اورژانس و اتاق زایمان می باشد.

منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان