کد خبر: ۱۰۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
آیت‌الله ایمانی:

قوه قضائیه با قاطعیت مفاسد اقتصادی درون کشور را مهار کند/مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی هزینه بردار است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: لازم است قوه قضاییه با هوشیاری و بیداری توطئه‌ها و حاشیه‌سازی‌های دشمن را خنثی کرده و با قاطعیت مفاسد اقتصادی را در درون کشور مهار کند.
به گزارش شیرازه، آيت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن بهمن‌ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت، اما در میان این عوامل مسأله تولی و تبری واضح‌تر و بارزتر بود.

وی در ادامه افزود: مردم ما رهبر خود را شناختند، امام خود را پیدا کردند، به او عشق ورزیدند و به دنبال عشق و علاقه‌ای که به امامشان پیدا کردند پشت سر او به راه افتادند، نه سرما و نه گرما، نه زندان، نه تبعید و شکنجه و نه کشتار وحشیانه رژیم آنان را از این تولی و از این عشق باز نداشت.

آيت‌الله ایمانی اظهار داشت: مردم بر این باور بودند که محبت، اطاعت لازم دارد و مردم ما اطاعت را سرلوحه کار خود قرار دادند و در کنار تولی با تبری دشمن را شناختند و در رکاب امام با دشمن به مبارزه برخاسته، مکرها را نادیده گرفته و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: ملت ما با بصیرت و بینش بالای سیاسی این حرکت را دنبال می‌کند و در مقابل توطئه دشمنان و بلندگوهایی که دشمن در داخل دارد و وامانده‌هایی که می‌خواهند دشمن را زیبا نشان دهند و آن‌هایی که وسط راه ماندن و پشیمان شده‌اند و دست از مخالفت با آمریکا برداشتند و می‌خواهند چهره زشت آمریکا را در مملکت بزک کنند را بشناسند و مقابل دشمن موضع لازم را داشته باشند.

ضرورت مقابله با مفاسد اقتصادی

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: موج جدیدی از حمله‌های سازمان‌دهی شده نسبت به قوه قضاییه در سطح کشور و خارج از کشور آغاز شده است، مبارزه با فساد  و مفسدان اقتصادی تبعا هزینه بردار است.

وی ادامه داد: جریان‌های وابسته به مفسدان اقتصادی نمی‌توانند آرام بنشینند زیرا قوه قضاییه رسیدگی به فیش‌های نجومی، برداشت‌های غیرمتعارف از بیت‌المال و فسادهایی که در میان افراد مختلف به وجود می‌آید و اموال مردم را غارت و اختلاس می‌کنند آغاز کرده است.

امام‌جمعه شیراز یادآور شد: این جریان‌ها درصدد هستند به کارهای حاشیه بپردازند و مبارزه با مفسدان و فساد اقتصادی بر روی زمین بماند، از این‌رو لازم است قوه قضاییه با هوشیاری و بیداری این توطئه دشمن را خنثی کند و با قاطعیت مفاسد اقتصادی را در درون کشور مهار کند.

هیچ قراردادی برای آمریکا قابل احترام نیست

وی با اشاره به مواضع رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت: رئیس‌جمهور آمریکا برجام را عقب‌افتاده‌ترین و زنگبارترین توافقنامه‌ها نام گذاشت، این حرکت رئیس‌جمهور جدید آمریکا نشان‌دهنده این است که آمریکا دشمن انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا هرکسی باشد، رجال حکومتی امریکا با انقلاب اسلامی ایران دعوای مرگ و زندگی دارند، آنان مرگ خود را در زندگی انقلاب اسلامی می‌بینند و نمی‌توانند تحمل کنند.

آيت‌الله ایمانی تأکید کرد: بدعهدی آمریکا به دنیا نشان داد که آمریکا به هیچ قراردادی پایبند نیست مگر یک قرارداد استعماری صد درصد که تمام منافع آن به امریکا برگردد و غیر از آن هیچ قراردادی برای امریکا قابل احترام نیست.

وی تصریح کرد: پس ما به دشمنی که دشمنی خود را بارها و بارها اعلام کرده و بدعهدی خود را نسبت به همه قراردادهای بین‌المللی اعلام کرده و انجام داده نمی‌توانیم خوش‌بین باشیم، ما باید در مقابل موضع‌گیری‌های ترامپ، عزت نفس و شرافت ایرانی و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذاریم.

اعدام جوانان بی‌گناه بحرینی برای خوشحالی آل سعود و انگلیس

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: مسلمانان و شیعیان محروم و مظلوم بحرین شاهد اعدام سه جوان بی‌گناه بحرینی بودند تا امارات و آل سعود و استعمار پیر انگلیس خوشحال بشوند.

وی در پایان گفت: ملت بحرین تا به امروز دنبال اولین حقوق انسانی و مدنی خودش است، مازاد بر آن هم چیزی نمی‌خواهد اما از همان حقوق مدنی هم محروم است و مثلث شوم آل خلیفه، آل سعود و کفتار پیر انگلیس این گرفتاری‌ها را برای مردم مظلوم بحرین به وجود آورده است.
نظرات بینندگان