کد خبر: ۱۰۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

صدا وسیمای فارس مقام اول سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: صدا وسیمای فارس شایستگی و لیاقت خود را در حوزه های فنی و تولیدی اثبات کرد.

به گزارش شیرازه، سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالان رسانه ای، شرکت های دانش بنیان، صاحب نظران حوزه فنی در تخصص های مختلف مرتبط در تهران برگزار شد که روز چهارشنبه در مراسمی با شکوه اختتامیه اجلاس برگزیدگان معرفی شدند و مرکز فارس با کسب بیشترین امتیاز در حوزه های مختلف به عنوان برتر برترین های فنی صدا وسیما انتخاب شد.


مدیرکل صدا وسیمای فارس پس از دریافت لوح زرین و تندیس ویژه این اجلاس از دست رییس سازمان صدا وسیما و جمعی از معاونین ایشان در حضور بیش از هفتصد نفر مدیر وکارشناس حوزه فناوری های رسانه ای داخل و خارج کشور به خبرنگاران گفت: صدا وسیمای فارس شایستگی و لیاقت خود را در حوزه های فنی و تولیدی اثبات کرد.

سید تقی سهرابی با اشاره به پیشینه صدا وسیمای مرکز فارس و وجود نیروهای جوان، باانگیزه بانشاط، متعهد و متخصص افزود: علیرغم همه کمبودها، تحریم ها و مشکلات اعتباری صدا و سیما هیچ گاه برای رسیدن به اهداف بلند ترسیم شده خود درنگ نکرده و نمی کند.

وی موفقیت مرکز فارس در اجلاس و جشنواره های داخلی و خارجی را نمونه ای از خود باوری و توانمندی مراکز صدا و سیما دانست و تصریح کرد هرکدام از شبکه های صدا وسیما در سطوح ملی، بین المللی و استانی از قابلیت های ویژه، متنوع و منحصر به فردی برخوردارند که به عنوان سرمایه رسانه ای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و در این میان مرکز فارس به عنوان مرکزی شاخص در چند حوزه به صورت همزمان توانمندی های خدمات رسانه ای قابل توجهی در حوزه های تولید محتوا و سیگنال رسانی ایمن را دارد.

سید تقی سهرابی با اعلام اینکه در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه، صدا وسیمای فارس با کسب  بیشترین امتیاز در شاخص های تعیین شده و دریافت 13 جایزه در قالب 10 رتبه برتر و 3 لوح تقدیر همراه با 3 تندیس ویژه این دوره اجلاس توانست شایستگی خود را در انجام ماموریت های سازمانی اثبات کند،گفت: همکاران من در صدا و سیمای فارس از این پس افق های دیگری را برای خود ترسیم کرده و می کنند که حضور فعال ، موثر و جدی در فضای مجازی یکی از سرفصل های این چشم انداز است.


عناوین برتر این مرکز
1-لوح تقدیر و تندیس برتر مراکز استانی به مدیرکل مرکز فارس با کسب بیشترین مجموع امتیاز ارزیابی ها و افتخارات کسب شده اجلاس سیزدهم
2- لوح تقدیر و تندیس برتر مرکز ممتاز مدیریت فرستنده‌های رادیویی
3- لوح تقدیر و تندیس برتر مرکز ممتاز مدیریت ارتباطات زمینی
4- رتبه برگزیده و لوح تقدیر پشتیبانی فنی
5- رتبه برگزیده و لوح تقدیر فناوری اطلاعات
6- رتبه برگزیده و لوح تقدیر تاسیسات و ساختمان
7- رتبه برگزیده و لوح تقدیر فرستنده‌های تلویزیونی و اف ام
8- رتبه برگزیده و لوح تقدیر فرستنده‌های رادیویی
9- رتبه برگزیده و لوح تقدیر ارتباطات زمینی
10- رتبه برگزیده و لوح تقدیر معاونت فنی
11- رتبه برگزیده و لوح تقدیر مراکز استان ها
12- رتبه برگزیده و لوح تقدیر پروژه های خلاقانه واحد ارتباطات ماهواره ای
13- رتبه برگزیده و لوح تقدیر پروژه های خلاقانه واحد فناوری اطلاعات

نظرات بینندگان