کد خبر: ۱۰۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
باتلاش ماموران انتظامی شهرستان سپیدان؛

باند بزرگ سارقان در سپیدان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی سپیدان گفت: باتلاش ماموران انتظامی شهرستان سپیدان باند بزرگ سارقان شهرستان سپیدان دستگیر شدند .

به گزارش  شیرازه؛  سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی سپیدان  در گفتگو با خبرنگار ماگفت:  با توجه به وجود برخی سرقت هادر مدت گذشته در شهرستان ودر پی شکایت برخی از شهروندان درشهرستان ودر روستای برشنه ومسکن مهر و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  

وی ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده پلیسی، یک باند هفت نفره سارقان که در سطح شهرستان به صورت شبانه اقدام به سرقت به عنف می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، همگی آنان دستگیر شدند.  
 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی متهمان به یک فقره سرقت طلا از منزل یکی از شهروندان و شش فقره سرقت از باغ شهرهای شهرستان اقرار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.  
 

محمدی پیرامون شیوه و شگرد سارقان، گفت: سارقان یک نفر را به عنوان کارگر به باغ های مورد نظر فرستاده و پس از شناسایی راه های ورودی و امکانات موجود در باغ نقشه سرقت را طراحی و با بستن سر و صورت خود با استفاده از چاقو از باغ شهر با تهدید اقدام به سرقت می کردند.  
 

وی افزود: در این راستا طی بازرسی از منزل و مخفیگاه سارقان مقداری طلا و دو دستگاه خودرو متعلق به آنان نیز توقیف شد.  لازم بذکر است که یکی از سارقین تبعه کشور افغانستان می باشد.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان