کد خبر: ۱۰۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
پارسایی:

فرار مالیاتی و مسدود شدن حساب هایم کذب است/ در مورد لغو سخنرانی مطهری در مشهد جلسه اضطراری نداشتیم/خطر آتش سوزی در بازار وکیل وجود دارد/مافیای صنعت خودرو اجازه پیشرفت نمی دهد

نماینده شیراز در مجلس گفت: به اتفاق 12 نفر از نمایندگان از طرز کار دادستان مشهد در مورد لغو سخنرانی مطهری در مشهد شکایت کردیم که بعد از رسیدگی به لایحه ششم رسیدگی خواهیم کرد.
به گزارش شیرازه، بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار ما در مورد خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر فرار مالیاتی نماینده شیراز و مسدود شدن حساب های بانکی اش گفت: این خبر کذب محض است و رسانه ها به این مسئله دامن نزنند.

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به این سئوال که اولویت تشکیل جلسه در فراکسیون امید بر چه اساسی است که فراکسیون امید به علت لغو سخنرانی علی مطهری جلسه اضطراری تشکیل می دهد گفت: در مورد لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد جلسه اضطراری نداشتیم بلکه یک جلسه هفتگی بود که موضوعات روز در آن از جمله لغو سخنرانی مشهد بررسی شد.

وی اضافه کرد: ما تعصب خاص روی شخص خاصی نداریم و روی اجرای قانون اصرار داریم. فراکسیون امید اولویتش اجرای قانون است و آرامش در جامعه یکی از شعارهای اصلی لیست امید بود.

فرار مالیاتی و مسدود شدن حساب هایم کذب است/ در مورد لغو سخنرانی مطهری در مشهد جلسه اضطراری نداشتیم/خطر آتش سوزی در بازار وکیل وجود دارد/مافیایی صنعت خودرو اجازه پیشرفت نمی دهد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد شکایتش از دادستان مشهد گفت: به اتفاق 12 نفر از نمایندگان از طرز کار دادستان مشهد در مورد لغو سخنرانی مطهری شکایت کردیم که بعد از رسیدگی به لایحه ششم توسعه رسیدگی خواهیم کرد.

بهرام پارسایی همچنین در نشست خبری صبح امروز گفت: تصادفات یکی از مشکلات عدیده کشور ما است که سالانه هزاران نفر را به کام مرگ می کشاند و عامل اصلی صنعت خودرویی ماست که احساس می کنم مافیایی پشت صنعت خودرو هستند که نمی گذارند پیشرفت کنند.

وی با اشاره به حادثه قطار سمنان گفت: اتفاقاتی مانند قطار سمنان که افکار عمومی را به خود جلب می کنند دارای واکنش هستند اما مرگ هزاران نفر که در یک سال رخ می دهد ملموس نیست و منصفانه است تا مشکلات صنعت خودرو را حل کنیم تا تصادفات و آلودگی هوا حل شود.

فرار مالیاتی و مسدود شدن حساب هایم کذب است/ در مورد لغو سخنرانی مطهری در مشهد جلسه اضطراری نداشتیم/خطر آتش سوزی در بازار وکیل وجود دارد/مافیایی صنعت خودرو اجازه پیشرفت نمی دهد

پارسایی در بحث پارازیت ها گفت: قبل از اینکه تجمعاتی در شیراز رخ دهد از شهروندان شنیدم و با وزارت کشور مکاتبه کردم که موضوع را پیگیری نمایند و آنها هم با استانداری فارس تماس گرفتند که مسئله زودتر حل شود.

پارسایی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: این باید زنگ خطری برای مسئولین شیراز باشد که چنین تهدیدهایی در بافت تاریخی شیراز فراوانند. در بحث آتش سوزی جاهایی مانند بازار وکیل باید مدیریت شوند و شاید نیاز باشد از درآمد آن بگذریم و شاید نیاز باشد هزینه کنیم تا با چنین حوادثی روبرو نشویم.
نظرات بینندگان