کد خبر: ۱۰۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵

برگزاری بیش از 500 برنامه ورزشی در استان فارس بمناسبت دهه فجر

در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 500 برنامه فرهنگی و ورزشی درسراسر استان فارس برگزار می شود.
به گزارش شیرازه رئیس مرکز توسعه ورزشهای همگانی استان در این رابطه اظهار داشت: در دهه فجر امسال بیش از 500 برنامه فرهنگی ، مذهبی و ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات ورزشهای همگانی و همکاری سایر هیاتهای ورزشی در نقاط مختلف استان برگزار می گردد.
وی گفت: اجرای این برنامه های از روز 12 بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام (ره) به کشور آغاز می شود که از مهمترین این برنامه ها میتوان مسابقات آمادگی جسمانی، پرثوآ، جودو، طناب کشی، پرواز بادبادکها، کشتی، تنیس روی میز، موتور سواری و اتومبیلرانی، فوتبال، دارت، فوتسال ، یوگا، همایش پیاده روی خانوادگی و کوه نوردی اشاره کرد.
پور داود همچنین بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که در این ایام برگزار خواهد شد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، کونگ فو، ووشو، هنرهای رزمی، گلف، ماهیگیری، پرورش اندام، بیسبال، کوهنوردی، والیبال نشسته، بدمینتون، دوومیدانی، کبدی خواهد بود.
رئیس مرکز توسعه ورزشهای همگانی استان همچنین عنوان کرد: در استان فارس افزون بر 180 هزار ورزشکار سازماندهی شده و دارای کارت بیمه ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

نظرات بینندگان