کد خبر: ۱۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
رئیس جامعه هتلداران استان فارس مطرح کرد:

تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‎های فارس از ۲۲ بهمن تا ۲۵ اسفندماه

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تخفیف هتل‎های استان فارس در ۲۲ بهمن ماه تا ۲۵ اسفندماه گفت: در این مدت گردشگران داخلی و خارجی می‎توانند از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‎های استان فارس بهره‎مند شوند.
به گزارش شیرازه، حسن سیادتان  رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه برگزاری گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری در استان فارس در 14 تا 15 بهمن ماه اظهار داشت: یکی از هتل‎های شیراز برای اقامت راهنمایان گردشگری انتخاب شده است و حضور راهنمایان گردشگری نقش مهمی در رونق این صنعت دارد. 

وی با اشاره به تخفیف هتل‎ها در آستانه دهه فجر گفت: هتل‎های استان فارس از تاریخ 22 بهمن تا 25 اسفندماه 10 تا 30 درصد به گردشگران داخلی و خارجی تخفیف می‎دهند و برای عید نوروز نیز افزایش قیمت ندارند. 

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه از 15 بهمن رزرو هتل‎های استان فارس آغاز می‎شود، افزود: وجود اقامتگاه‎های بومگردی و خانه مسافرها در سطح شیراز و استان فارس امسال کمک می‎کند تا تعداد گردشگران را در ایام نوروز افزایش داد. 

سیادتان با اشاره به ساماندهی خانه مسافرها خاطرنشان کرد: 700 خانه مسافر برای تعطیلات عید نوروز پیش‎بینی شده و افراد متقاضی می‎توانند با مراجعه به سایت جامعه هتلداران یا مراجعه حضوری به این جامعه نسبت به ثبت خانه مسافر اقدام کنند. 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان