کد خبر: ۱۰۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خبر داد:

دستگیری قاتل متواری پس از 21 سال

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی که 21 سال پیش با شلیک اسلحه کلاش، شهروند جهرمی را به قتل رسانده بود، در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  شیرازه  سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی به هویت "الف – ق" در سال 1374 با استفاده از اسلحه کلاش پس از قتل عمد یکی از شهروندان جهرمی به نام "ح- ک" متواری شده بود. 

وی افزود: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن در سال های گذشته، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کردند. 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، متهم که با هویت جعلی مشغول به کار شده بود، با هماهنگی مقام قضائی توسط کاراگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شهرستان جهرم منتقل شد. 

انصاری تصریح کرد: متهم 38 ساله در تحقیقات تخصصی همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم " ح- ک" در سال 1374 به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ پرونده ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان