کد خبر: ۱۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

آرایشگر سیدانی کارآفرین نمونه کشوری شد

کارآفرین نمونه کشوری در سیدان گفت: با صبوری و ارزش قائل شدن برای حرفه ام توانستم افتخار کارآفرین نمونه کشوری را کسب کنم.

به گزارش  شیرازه؛ از سیدان، سید ثاراله سجادیان آرایشگر سیدانی به عنوان هنرمند و کارآفرین نمونه کشوری انتخاب شد.

سجادیان در گفتگو با خبرنگار مرودشت نا در رابطه با حرفه خود اظهار داشت: از سال 1389 وارد حرفه آرایشگری شدم و با انگیزه خدمت رسانی به همشهریان این حرفه را شروع کردم.


وی با تاکید بر اینکه یک آرایشگر باید دارای صبر و حوصله زیاد باشد افزود: علاقه و ایده هایی که در حرفه آرایشگری داشتم موجب پیشرفت کاری ام شده است.

وی در رابطه با کسانی که می خواهند وارد حرفه آرایشگری شوند بیان کرد: یک آرایشگر باید صبر داشته باشد و صبر  یکی از الزامات آرایشگری است و در کنار صبر باید علاقه مند و دارای استعداد این حرفه باشند و اگر برای حرفه آرایشگری وقت بگذارند و ارزش قائل شوند مطمئنا یک آرایشگر موفق می شوند.

 این آرایشگر نمونه کشوری در ادامه افزود: با صبوری و ارزش قائل شدن برای حرفه ام توانستم افتخار کارآفرین نمونه کشوری را کسب کنم.


وی در پایان خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: در صورتی که از طرف مسئولان شهر و شهرستان هیچ گونه توجهی به حرفه آرایشگری نمی شود، از مسئولان خواستارم به حرفه آرایشگری به دید یک هنر نگاه کنند نه چیزی دیگر.

منبع:  مرودشت نا

برچسب ها: کار افرین ، ارایشگری
نظرات بینندگان