کد خبر: ۱۰۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر در مرودشت برگزار شد

جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر در فرمانداری مرودشت برگزار شد.

به گزارش  شیرازه  جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرمانداری مرودشت برگزار شد.

سید علی حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مرودشت در این آیین بیان داشت: از آنجا که کمیته امداد شهرستان مرودشت مددجویان زیادی را تحت پوشش خود دارد در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات برنامه های دهه فجر می تواند در بطن جامعه تاثیرگذار باشد.

حسینی رییس کمیته امداد مرودشت

وی بیان داشت: در هفدهم بهمن کمیته امداد در یک همایش از خیرینی که دستگیر محرومان هستند تجلیل خواهد کرد.

وی افزود: مدیران کمیته های امداد بخش های کر، درودزن و سیدان نیز در جلسات بزرگداشت دهه فجر در بخشداری ها حضور می یابند.

علی حسین کرمی مشاور حقوقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت از برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه فجر خبر داد و بیان داشت: در طراحی ویژه نامه های دهه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند کمک نماید.

کرمی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت در خصوص بزرگداشت دهه فجر جلسه دیگری با اصحاب رسانه خواهیم گرفت و با خبرنگاران به روز ارتباط داریم و اگر مطالبی هم باشد می توانیم آن را به اصحاب رسانه انعکاس دهیم.

ستاد بزرگداشت دهه فجر در مرودشت

هوشنگ ده خیری کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت در این آیین بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت یکی از مهم ترین برنامه های آتی است که در آن از روحانیون برجسته، شهدای روحانیت و خانواده آنها تجلیل به عمل می آید.

وی برگزاری محافل قرآنی و اجرای گفتمان های دینی در مدارس را از دیگر برنامه های ویژه ستاد دهه فجر دانست.

جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر برگزار شد

ده خیری به دیدار مسئولان با امام جمعه و مراسم نمادین ورود امام(ره) به عنوان مهم ترین برنامه های روز دوازدهم بهمن اشاره و بیان داشت: چهره شهر باید به گونه ای باشد که مردم متوجه فرا رسیدن دهه فجر شوند و فضاسازی شهر و ادارات برای نسل اول انقلاب یادآور خاطرات است و در ایجاد شور و نشاط در جوان ها موثر است.

وی خواستار اجرای برنامه ها و جشن های دهه فجر در شهرک های اطراف شهر شد و جلسه پرسش و پاسخ مسئولان با مردم را از دیگر برنامه های ایام عنوان کرد.

وی بر لزوم دعوت از رسانه ها در برنامه های مختلف سال تاکید کرد و حضور اصحاب رسانه را در انعکاس اخبار، تحلیل و مشاوره موثر دانست.

خبرنگاران مرودشت، سمیه رعیتی, سیدبهنام موسوی

سیدبهنام موسوی خبرنگار ایرنا و روابط عمومی ستاد نماز جمعه مرودشت در این جلسه خواستار رفع مشکلات احتمالی در برنامه ها شد و میز خدمت رسانی را از ویژه برنامه های دهه فجر دانست.

وی خواستار استفاده بیشتر از جوانان در راهپیمایی و سر دادن شعارهای انقلابی توسط جوانان و اعضای کانون مداحان شد.

سمیه رعیتی خبرنگار و تدوینگر صدا و سیمای فارس بیان داشت: دعوت از رسانه ها باید از طریق روابط عمومی خانه مطبوعات انجام شود.

وی عدم وجود خودرو و بالابر را یکی از معضلات خبرنگاران در حیطه خبر رسانی دانست.

لیلا شکوهی سردبیر سایت خبری مرودشت نا و روابط عمومی ستاد نماز جمعه، برخورد نامناسب برخی از مسئولان با خبرنگاران را در برنامه های گذشته یکی از معضلات دانست و کمبود امکانات را یکی دیگر از مشکلات حیطه خبررسانی دانست.

شکوهی دعوت گزینشی متولیان امر از خبرنگاران و حضور افرادی که در این حیطه فعال نیستند را به عنوان خبرنگار از دیگر معضلات امر خبررسانی دانست.

رضا مردانه مدیر مسئول سایت خبری مرودشت نا

 رضا مردانه مدیر مسئول سایت خبری مرودشت نا بیان داشت: خبرنگاران بازوان توانمند ادارات و مشاوران صادق جامعه هستند و قطعا هر اداره ای که تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشد عملکرد بهتری می تواند داشته باشد.

وی ضمن تشکر از اداراتی که با اصحاب رسانه تعامل دارند، از تلاش های مدیر کمیته امداد در تعامل با اصحاب رسانه به طور خاص تقدیر کرد و بیان داشت: سایت خبری مرودشت نا فعال ترین و به روز ترین پایگاه خبری شهرستان است و حضور مدیر مسئول و سردبیر سایت مرودشت نا در این مراسم می تواند بیانگر دغدغه های هیات تحریریه این سایت برای انعکاس بهتر اخبار دهه فجر و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

منبع:  مرودشت نا،

نظرات بینندگان