کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار نی ریزعنوان کرد؛

برنامه های خاص، مفرح و شاد در دهه فجر امسال نی ریز

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تشکیل ستاد دهه فجر در دفتر امام جمعه شهرستان نی ریز برگزار شد.

به گزارش شیرازه جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تشکیل ستاد دهه فجر با حضور محمد رضا امیری فرماندار نی ریز، آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز برگزار شد.

با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز، ایت الله سید محمد فقیه امام جمعه  و روسای ادارات و دانشگاه ها جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تشکیل ستاد دهه فجر در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.

فرماندار نی ریز در این جلسه 22 بهمن را مهمترین و بزرگترین مناسبت ملی و انقلابی ایرانیان عنوان نمود و گفت: دهه فجر تبلور خواسته های ملت ایران است و با توجه به اینکه در آستانه سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ، موظفیم دهه فجر را با برنامه های خاص و مفرح، شاد وپررنگتر از سالهای گذشته و به نحو احسن برگزارکنیم.

وی افزود: همه ما مسوولین موظفیم خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم جامعه اطلاع رسانی کنیم و از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و امید را در بین افراد جامعه تقویت کنیم که نتیجه آن آرامش در سطح جامعه می باشد.

امام جمعه نی ریز در ادامه جلسه با بیان اینکه در فعالیت ها ، اتحاد در بین مسوولین، نتیجه بهتر کارها را درپیش دارد و همه مسوولین باید با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند گفت : در شرایط کنونی که در آستانه انتخابات هستیم به وحدت و همدلی بیشتری نیاز داریم.

وی افزود : مسوولین باید نسبت به حفظ نظام تلاش کنند وباتوجه به اینکه امام علی (ع) به مالک اشتر ذکر کرده بود که با مردم با روی خوش، با احترام و ادب برخورد کنید ما نیز با پیروی از آن بزرگواران باید به ارباب رجوع و مردم احترام بگذاریم.

گفتنی است: در بایان جلسه کمیته های هماهنگی ستاد دهه فجر تشکیل و مقرر شد مصوبات را حداکثر تا 10 بهمن منتشر و برنامه های دهه فجر مشخص شود.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان