کد خبر: ۱۰۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فارس:

مدیران دولتی استان فارس در اردوهای محرومیت‎زدایی شرکت کنند

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: حضور مدیران و کارمندان ادارات در اردوهای جهادی آنها را با مشکلات نقاط محروم استان فارس آشنا کرده و به آنها در تدوین برنامه‎های محرومیت‎‎زدایی کمک می‎کند.
به گزارش شیرازه، مجمع بسیج کارمندان استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مدیران بسیجی استان در سالن همایش‎های شرکت گاز استان فارس برگزار شد. سردار غیاثی اظهار داشت: آحاد جامعه در مراجعه به ادارات با کارمندان و مدیران مواجه می‎شوند از همین رو رفتار اسلامی کارمندان با مردم بهترین تبلیغ و ترویج دهنده اخلاق و مَنِش دینی و تعامل اسلامی در جامعه است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه مدیران ادارات به تقویت روحیه جهادی و بهره‎گیری از آن در انجام امور، گفت: مدیران ادارات الگوی کارمندان هستند و عملکرد آنها بر فعالیت مجموعه سازمان اثرگذار است، هر چقدر مدیران یک سازمان به سلامت اداری و اخلاق اسلامی تقید بیشتری داشته باشند آن سازمان به سازمان اسلامی در تراز انقلاب اسلامی نزدیک‎تر است.

سردار غیاثی با اشاره به اهمیت احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: اگر این فرایض در محیط ادارات و سازمان‎ها احیاء شوند سلامت فرآیندهای اداری تضمین شده و این به عنوان یک الگوی موفق قابل ارائه به تمام بخش‎های جامعه و الگویی برای تعاملات و ارتباطات سالم انسانی است. 

وی خطاب به کارمندان و مدیران بسیجی ادارات و سازمان‎های استان فارس، گفت: حفظ و ترویج روحیه انقلابی و حاکم کردن اخلاق اسلامی در ادارات رسالت مهم کارمندان و مدیران بسیجیِ ادارات است، اعضای بسیج در تمام سازمان‎ها و ادارات الگوی نیروهای مومنِ انقلابی هستند و مسیر حرکت آنها در راستای دستیابی به سازمان خدمتگذار اسلامی در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور بسیج در طرح‎های محرومیت‎زدایی در سراسر کشور، گفت: حضور مدیران و کارمندان ادارات در اردوهای جهادی علاوه بر اینکه تاثیر به سزایی در تقویت معنویت و خودسازی الهی دارد ایشان را با مشکلات نقاط محروم استان فارس آشنا کرده و به آنها در تدوین برنامه‎های کشور در راستای محرومیت‎زدایی و خدمت به اقشار محروم یاری می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران، مسئولان و نخبگان استان با همگرایی و همفکری در مسیر اعتلای فارس گام بردارند و در یک فضای منطقی از مسئولان کشور مطالبه‎گری کنند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  انجام صحیح امور محوله و وظایف، حفظ سلامت فرآیندهای اداری و خدمت خالصانه به مردم در نظام اسلامی به معنی حضور فعالانه کارمندان کشور در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به فداکاری و شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: نیروهای امداد و نجات کشور به ویژه آتش نشانان یکی از تاثیرگذارترین اقشار در تامین آرامش روحی جامعه و نجات جان افراد در حوادث گوناگون هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ایثارگری و از جان گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو فراموش شدنی نیست، گفت: تمام کارمندان و اعضای سازمان‎ها در نظام اسلامی بر خود لازم می‎دانند تا پای جان در مسیر خدمت به مردم فداکاری کنند که بارزترین نمونه‎های آنها شهدای آتش نشان هستند.

انتهای پیام/

منبع: تنویر

نظرات بینندگان