کد خبر: ۱۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده سپاه شهرستان مُهـر خبر داد؛

170 ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان مُهـر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه مهر گفت: سپاه شهرستان مُهر در دهه فجر بیش از 170 برنامه در سطح شهرستان پیش‌بینی کرده است که در دهه فجر با کمک مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان مُهر برگزار خواهد شد.

به گزارش  شیرازه  شب گذشته نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان مهر به مناسبت دهه فجر با حضور خبرنگاران شهرستان مهر برگزار شد.

سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در ابتدای نشست خبری خود ضمن عرض خوش‌آمد به خبرنگاران گفت: اگر نبود تلاش‌ و فعالیت شما در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی شاید عملکرد مسئولین و خواص جامعه کمتر دیده می‌شد و امیدواریم خدای متعال به شما توفیق دهد تا درراه تقویت جبهه انقلاب و گفتمان اسلام ناب فعالیت بیشتر از قبل باشد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: در آستانه ورود به سی او هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که در این راستا ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر با شعار محوری دهه فجر مبنی بر گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مهر اظهار داشت: سپاه شهرستان در دهه فجر بیش از 170 برنامه در سطح شهرستان پیش‌بینی کرده است که در دهه فجر با کمک مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان مهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ رضایی در ادامه عناوین مهم‌ترین برنامه‌های سپاه در دهه فجر اشاره کرد و گفت: رژه موتورسواری به مناسبت 12 بهمن‌ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی خواهد بود.

وی افزود: مسابقات والیبال، کوه‌پیمایی، کبدی و مسابقات رباتیک دانش‌آموزی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نشست‌های بصیرتی و روشنگری درزمینهٔ تبیین گفتمان انقلاب، دیدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان،  غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدا و سرکشی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برگزار خواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم که شاهد حضور حماسی مردم ولایت مدار و بسیجیان شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

سرهنگ رضایی خاطرنشان ساخت: در برنامه‌های دهه فجر برنامه و مفاهیمی که دنبال خواهیم کرد عبارت‌اند از انقلاب اسلامی، امام خمینی و ولایت‌فقیه خواهد بود. ایمان، جهاد و شهادت ازجمله موارد دیگری است که در طول برنامه‌ها به همه آن‌ها پرداخته خواهد بود.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در پایان و در جواب یکی از خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است که مهم‌ترین دستاوردهای داخلی ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است.

وی افزود: مهم‌ترین دستاوردهای خارجی برای نظام ما اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا به نمایش گذاشته‌شده است، حماسه‌ای که مردم در 22 بهمن 57 خلق کردند حماسه استقلال‌طلبی و آزادی بود که مردم با حضور خود اعلام کردند که باید بر روی پای خود به ایستند.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان گفت: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ما به دیگر کشورها صادرشده است و در سال‌های اخیر شاهد بیداری‌های اسلامی بوده‌ایم و شاخ و برگ این درخت انقلاب به دیگر کشورهای اسلامی رسیده است.

منبع:عصر مُهـر،

نظرات بینندگان