کد خبر: ۱۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

شهرداری شیراز در قزوین نمایشگاه تخصصی برگزار می‌کند

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان قزوین و رئیس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری این شهر و تعدادی دیگر از مسئولان شهری از سومین نمایشگاه تخصصی شهر زیبا که در شیراز برگزار شده بازدید کردند.
به گزارش شیرازه، رضا طاهری مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان قزوین در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه قزوین در نزدیکی تهران و در مسیر تهران به اروپا قرار گرفته است دارای موقعیت کاملاً استراتژیک است و ظرفیت سرمایه‌گذاری زیادی دارد.

وی افزود: هدف  از سفر به شیراز که یکی از شهرهای پیشرو کشور در زمینه زیباسازی فضای شهری است، استفاده از تجربیات مسئولان این شهر و هم فکری با آنها بود.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان قزوین افزود: با توجه به رکود اقتصادی، امسال سال سختی برای نمایشگاه‌ها بود، شهرداری‌ها با مشکلات زیادی روبرو بودند و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با مشکلاتی روبرو شد؛ با همه این مشکلات نمایشگاه شیراز یکی از نمایشگاه‌های موفق در زمینه زیباسازی و خدمات شهری است.

 هادی طاهر‌خانی مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری قزوین نیز اظهار داشت: امیدواریم در قالب تفاهم‌نامه‌ای شاهد برگزاری نمایشگاه‌ دستاوردها و توانمندی‌های خدمات شهری و زیباسازی شیراز در شهر قزوین و همچینین نمایشگاه توانمندی‌های استان قزوین در شهر شیراز باشیم.

طاهر‌خانی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کار بسیار دشواری است اما شهرداری شیراز موفق شده، مجموعه‌ای  از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات شهری را گرد هم بیاورد و با توجه به اینکه امسال، سال اقتصاد مقاومتی نام گرفته است برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی این امکان را در اختیار  تولید‌کنندگان و شهرداران قرار می‌دهد که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاوتی از هزینه‌های خود بکاهند.

نمایشگاه تخصصی شهر زیبا که از دیروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی شهر شیراز در شهرک گلستان برگزار شده تا هشتم بهمن‌ماه هر روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان