کد خبر: ۱۰۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

تجمع کارمندان ثامن الحجج مقابل استانداری

جمعی از کارکنان موسسه ثامن الحجج در شهر شیراز، صبح امروز نسبت به مشخص نبودن وضعیت شغلی خود از ساعت هفت صبح در ساختمان استانداری استان فارس تجمع کرده اند.
به گزارش شیرازه، این  تعداد کارمند که در شعب مختلف موسسه ثامن الحجج در شهر شیراز مشغول کارند در  از نامشخص بودن وضعیت شغلی خود خبر دادند و افزودند: این تجمع اعتراضی صبح امروز با حضور  حدود 60 نفر از آنها در مقابل ساختمان استانداری فارس  انجام شد که به دنبال آن یکی از مسئولان  استانداری با حضور در جمع تجمع‌ کنندگان وعده رسیدگی به مشکلاتمان را داده است.

یکی از معترضان که در این اجتماع صنفی حضور داشت، گفت: امروز متوجه شدیم که مدیران سرپرستی شعب ثامن الحجج در استان فارس در پاسخ به پیگیری های استانداری عنوان کرده‌اند که هیچ مشکلی  متوجه کارکنان شعب نیست و همگی آنان به زودی  مشغول کارمی شوند.

این کارمند موسسسه ثامن الحجج در شیراز با یادآوری اینکه او و همکارانش با میانگین سوابق4تا 8سال به امید بازگشت به کار، هر چند روز یکبار پیگیر وضعیت شغلی خود از نهادهای مختلف هستند اما هنوز نتیجه‌ای از پی گیری های  انجام شده نگرفته‌اند، افزود: از مدیران وسرپرستان شعب ثامن الحجج در استان فارس می‌خواهیم به جای پاسخ های مبهم، امکان تحقق خواسته‌های صنفیمان را فراهم کنند.

گفتنی است حدود ۲۷۰۰ نفر از کارکنان موسسه ثامن الحجج که در ۴۷۰ شعبه در سراسرکشور فعالیت دارند تقریبا از یکسال پیش به دلایل متوقف شدن فعالیت این موسسه مالی از سوی شورای ‌عالی پول اعتبار، بانک مرکزی وقوه قضائیه  تاکنون بلاتکلیف مانده‌اند.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان