کد خبر: ۱۰۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
در قالب راهیان نور دانشجویی صورت می گیرد؛

برگزاری اردوی «از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهادکبیر» در فارس

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: اردوی راهیان نوردانشجویی در استان فارس با شعار "از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهادکبیر" برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی در جلسه قرارگاه استانی راهیان نور دانشجویی استان فارس اظهار داشت: اردوی راهیان نور دانشجویی در استان فارس با شعار "از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهادکبیر"، با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان دانشجو برگزار می شود.

وی، بسترسازی برای برگزاری یک اردوی معنوی و زیارت با معرفت، همراه با ایجاد روحیه انقلابی و شهادت طلبی را از اهداف دیگر راهیان نور دانست و افزود: این برنامه به منظور تبیین و ترویج رشادت ها و ایثارگری های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با نامگذاری کاروان های راهیان نور متبرک به اسما شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از تشکیل ستاد راهیان دانشجویی در بسیج دانشجویی شهرستان های این استان خبر داد و تصریح کرد: این ناحیه در راستای حمایت از دفاتر بسیج دانشجویی در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی در دانشگاه ها اقدام به راه اندازی قرارگاه راهیان نور دانشجویی در استان کرده است.

قزل سفلی اضافه کرد: دانشجویان در اردوهای راهیان نور، از یادمان ها، زیارتگاه ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند.
نظرات بینندگان