کد خبر: ۱۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵

چهار واژگونی خودرو و چهار مصدوم در دو روز گذشته

استان فارس استان پهناوری است که در این موقع ازسال با بارش بسیاری روبرو است. نزول جوی اخیر مردم این استان را افزایش تصافات روبرو کرده است.
به گزارش شیرازه، استان فارس استان پهناوری است که در این موقع ازسال با بارش بسیاری روبرو است. نزول جوی اخیر مردم این استان را افزایش تصافات روبرو کرده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شب گذشته، در یک حادثه رانندگی در بولوار احمدبن موسی (ع) که اتفاق افتاد، خودرو پژو پارس پس از برخورد با خودرو پراید واژگون شد.
در این سانحه رانندگی چهار نفر مذکر از سرنشیان هر دو خودرو از جمله پسربچه 12 ساله مصدوم وراهی بیمارستان شدند.
همچنین در هشت متری بولوار امام رضا (ع) روز گذشته ، خودرو پژو 206 پس از انحراف از مسیر در یک گودال به عمق حدوداً پنج متر سقوط کرد و واژگون شد.
در حادثه دیگری در بولوار نصر شرقی در اثر برخورد شدید یکدستگاه خودرو پراید به درب یک مغازه، درب از جاکنده شد و خودرو به داخل مغازه رفت.
در روز پنج شنبه نیز دو سانحه رانندگی توسط آتش نشانان امدادرسانی شد.
در یک حادثه رانندگی که در یکی از بولوارهای اصلی شهرک گلستان رخ داد ،مرد 40 ساله، راننده خودرو پژو 206 مصدوم شد. در این سانحه رانندگی، خودرو پژو پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با حاشیه بولوار متوقف شد.
همچنین در اثر برخورد خودرو تیبا با پژو 405 در بولوار شهید رجایی، خودرو تیبا در وسط خیابان واژگون شد. این حادثه خسارت جانی در برنداشت.
به گزارش شیرازه، انتظار می رود که رانندگان در هنگام بارندگی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و یا حداقل تا بند آمدن بارش توقف داشته باشند و سپس به رانندگی خود ادامه دهند تا با اینگونه حوادث روبرو نشوند.
نظرات بینندگان