کد خبر: ۱۰۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
کارگردان جشن ستاره ها خبر داد؛

تجلیل از افتخار آفریینان نی ریزی در جشن ستاره ها

جشن ستاره ها که با استقبال کم نظیر مردم شهرستان نی ریز همراه بود، در هر سه شب اجرای آن از 6 افتخار آفرین این شهر در عرصه های جهانی تجلیل شد.

به گزارش شیرازه  جشن ستاره ها به همت جمعی از هنرمندان نی ریزی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن در سالن آمفی تئاتر شهرستان نی ریز برگزار شد.

گفتنی است این جشن ستاره ها طی سه شب متوالی و با اجرای برنامه های متنوع که با استقبال بی نظیر مردم نی ریز روبرو شد.

حسن حدادی هنر پیشه و کمیدین مطرح نی ریزی که کارگردانی برنامه جشن ستاره ها را عهدار دار بود، در گفتگو با خبر نگار نبض نی ریز گفت: جشن ستاره ها با شرکت جمعی از هنرمندان و خوانندگان نی ریز طی سه شب و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیریت فاطمه قرایی و همچنین اداره اماکن در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

وی ادامه داد: تهیه کنندگی این برنامه به عهده خواننده جوان و خوش آتیه شهرمان به عهده امین آسپون تن بوده است.

حسن حدادی بیان کرد: هدف کلی از اجرای چنین برنامه ای تجلیل از جوانان افتخار آفرین نی ریزی در عرصه های جهانی و کشوری و همچنین گفتگویی با آنها در بین حضار بوده است.

وی افزود: در اولین شب از این جشن پس از اجرای برنامه های شاد و دیدنی، ابتدا با پخش کلیپی بیوگرافی از علی صنعتی داور بین المللی کیوکوشین کاراته کشورمان دعوت شد ، پس از آن توسط مدیر اداره فرهنگ ارشاد و اکبر رحمتی رئیس هئیت کاارته شهرستان و شیهان مجید حقیری نماینده این سبک در شهرستان از وی تقدیر به عمل امد.

حدادی خاطر نشان کرد : در ادامه از سید حسین فتحی پناه کارتونیسم که دارنده مقام اولی جهانی و همچنین برگزار کننده 30 نمایشگاه در اکثر کشورهای مطرح دنیا را در کارنامه خود دارد، تجلیل شد.

حسن حدادی هنر پیشه و کمیدین مطرح نی ریزی در خصوص برنامه شب دوم گفت: همانند شب اول با اجرای برنامه های متنوعی دل همشهریان خود را برای لحظاتی شاد کردیم.

وی ادامه داد: در این شب نیز از امین جنگجو رزمی کار عضو تیم ملی او-اسپورت ایران تجلیل به عمل آمد.

حدادی افزود : در شب دوم از سجاد صمیمی ترانه سرا مطرح کشور و رونمایی از کارهای این هنرمند با خواننده هایی آثار او از جمله علی عبدالمالکی و مجید یحیایی به همراه بود.

حسن حدادی کارگردان این برنامه خاطر نشان کرد: در شب سوم این جشن که با استقبال بی نظیر مردم همراه بود از مرتضی رضاییان قهرمان وزنه برداری ایران در مسابقات آسیایی و همچنین دارنده مقام های متعدد جهانی تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در شب پایانی این جشن نیز از محمد صادق صیادپور که موفق به کسب مقام اول جهان در رشته ظریف ترین مشبک جهان شده است تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 
شایان ذکر است: مجری گری این جشن را امین طاها سیمی و سجاد شعبازی به عهده داشتند و همچنین صادق بهرامپور، حمیدرضا عباس نژاد، مهدی حسنی و  امین آسمون تن نیز خوانندگی این سه شب را به عهده دار بودند.

.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان