کد خبر: ۱۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵

سیاوش خرسند رییس جدید اداره آبفا شهرستان گراش

صادق جباری بعد از هشت سال خدمت در شهرستان گراش، صندلی ریاست اداره‌ی آبفا را به سیاوش خرسند سپرد.

به گزارش شیرازه مراسم تودیع و معارفه‌ی رییس اداره‌ی آبفای شهرستان گراش، ششم بهمن‌ماه، در سیزدهمین جلسه‌ی شورای اداری با حضور فرودی، فرماندار شهرستان؛ جمشید جعفر‌پور، نماینده‌ی مردم شهرستان‌های گراش، خنج و لارستان در مجلس شورای اسلامی؛ و همچنین مهندس ملکوتی، معاون آبفای شهری استان فارس؛ اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی و روسای ادارات برگزار شد.

سیاوش خرسند بیست و سه سال سابقه‌ی خدمت در حوزه‌ی آب‌رسانی تحت پوشش شرکت آبفای شهری استان را دارد. او در این بیست و سه سال در شهرهای شیراز، فسا و داراب در سمت‎های مختلف مشغول به کار بوده و از سال ۹۲ تا به حال به عنوان مدیر، امور آبفای شهرستان داراب را مدیریت کرده است.

جباری نیز که اهل داراب است بعد از هفت سال و نیم خدمت در آبفای شهرستان گراش، به داراب خواهد رفت و مدیر آبفای این شهر خواهد شد.

مهندس ملکوتی معاون درباره دلیل جابجایی مدیران آبفای گراش و داراب گفت: «در عرصه خدمات‌رسانی بحث آب جایگاه خودش را دارد. به هر حال بیش از چهار، پنج سال نمی‌شود از یک مدیر در شهرستان استفاده کرد. آقای جباری بیش از هفت سال و نیم این‌جا مشغول به خدمت بودند و خدمات ارزنده‌ای داشتند و همچنین مهندس خرسند که در یکی از شهرها که در حالت بحرانی است شهر داراب را واقعا مدیریت کردند به طوری که ما دیگر هیچ نقطه‌ای جیره‌بندی نداشتیم. سعی کردیم نیرویی بیاید این‌جا که در خور و شان مردم باشد.»

فرودی: ادارت گزارش عملکرد بدهند

فرماندار گراش با مدیریت جباری در اداره آبفا را موفق ارزیابی کرد: «مهندس جباری، مدیری بسیار توانمند و عمل‌گرا هستند. ما در زمان او شاهد کمترین مشکلات بودیم و با مدیریت خوبی که داشت خوشبختانه با مشکلی در حوزه‌ی آبفا مواجه نشدیم. بعد از او خرسند که مدیریتی قوی دارد مسئولیت این اداره را برعهده خواهد گرفت.»

فرودی، فرماندار شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به دهه‌ی فجر از عدم ارسال گزارش علملکرد برخی اطلاعات گلایه کرد: «با مقایسه‌ی وضعیت امروز با وضعیت قبل از انقلاب به شهادت آمار‌ها می‌توانیم ببنیم چه پیشرفت عظیمی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده است. روسای و مسئولین شهر می‌بایست در دهه‌ی فجر خدمات حوزه مسئولیت خودشان را برای مردم بازگو کنند. چه خدمات امروز نسبت به گذشته و چه خدمات اخیر. ما نیز گزارش عملکردی برای ارائه به مردم آماده کردیم که در مراحل پایانی برای انتشار است اما چون برخی از روسای ادارات هنوز گزارش عملکرد خود را نفرستاده‌اند انتشار آن به تعویق افتاده است. با این گزارش عملکرد می‌توانیم نشان دهیم چه اقدامات خوبی در حوزه‌ی شهرستان انجام شده یا در حال انجام است. از روسا و مسئولین شهر می‌خواهم تا در دهه‌ی فجر ماموریت و مرخصی‌ها را کنار بگذارند و در شهرستان حضور داشته باشند تادر برنامه‌هایی که ادارات و نهاد‌های مختلف به مناسبت دهه‌ی فجر برگزار می‌کنند، حضور داشته باشند.»

مهندس جباری: امیدوارم خاطره خوبی برای مردم گراش به جا گذاشته باشم

مهندس جباری با این مقدمه که هفت سال کار و خدمت در یک اداره‌ی خدماتی با وظایف سنگین و پر استرس را نمی‌شود در یک جلسه گزارش داد، گفت:«من در مهر ۸۸ در شهرستان گراش معارفه شدم. اصلاح شبکه‌ی توزیع چهل کیلومتری با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان، بازسازی خطوط انتقال پنج کیلومتری با اعتباری بیش چهارصد میلیون تومان، بهسازی، تجهیز و آماده‌سازی ده حلقه چاه‌ آب شرب با هزینه‌ای در حدود دویست میلیون تومان، ارتباط مناسب و سازنده و تعامل دوسویه مردم و مسئولین محلی و استانی از جمله کارهایی است که در طول این مدت انجام شده است. به هر حال ما از سیاست چرخشی مدیریت تمکین می‌کنیم و در محل جدید به مردم خدمت می‌کنیم. و امیدوارم این‌جا خاطره‌ی خوبی از من به جا مانده باشد.»

معرفی مدیر جدید

بعد از او خرسند در مراسم معارفه‌ی خود گفت: «خوشحالم در محضر کسانی خدمت خواهم کرد که دغدغه خدمت به مردم را دارند. در طول خدمت سعی خواهم کرد زیرساخت‌ها را اصلاح کنم و از تجربیات همه استفاده کنم تا در مراسم تودیع‌ام، من نیز مانند آقای جباری بتوانم خاطره‌ی خوبی را از خودم در این شهر به یادگار بگذارم.»

اهدای لوح تقدیر و جوایزی از طرف، کارکنان آبفا شهرستان گراش، فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش، مهندس قلندری، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس به مدیر اسبق و مدیر تازه‌نفس اداره آبفای شهرستان گراش یکی دیگر از بخش‌های این مراسم بود.


عکس از حجت عابدی
منبع:  گراش نما
نظرات بینندگان