کد خبر: ۱۰۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

والیبالیست شیرازی تیم ملی: شایستگی کسب سهمیه در رقابتهای جهانی والیبال را داریم

نگار کیانی بازیکن شیرازی و عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: با تمرینات خوبی که در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتیم ، شایستگی صعود و کسب سهمیه در رقابت های جهانی والیبال بانوان را داریم .
به گزارش شیرازه این بانوی ورزشکار افزود: با حمایت خوب فدراسیون والیبال انگیزه زیادی در بازیکنان به وجود آمده ضمن اینکه در بازی های مقدماتی آسیا از تیم های هند، نپال و مالدیو که با ما هم گروه هستند، شناخت کافی داریم.
وی اضافه کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران متحول شده و برای کسب سکوهای جهانی و آسیایی نیاز به حمایت بیشتر مسئولان وزارت ورزش و جوانان دارد و مادیا چیچیچ سرمربی تیم ملی از دانش بالایی بر خوردار است و باید نهایت استفاده را ببریم .
کیانی بیان کرد: والیبال را از 10 سالگی در شیراز شروع کردم و در خانواده ای بزرگ شدم که عمو و داییم والیبالیست بودند و با تشویق پدر و مادرم پله های ترقی را از پایه ها طی کردم و هم اینک 6 سال است عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان هستم و در تیم های ملی نوجوانان و جوانان هم چند سال بازی کرده ام .
بازیکن ملی پوش شیرازی در خصوص والیبال بانوان فارس هم گفت: در این استان بازیکنان زیادی هستند که می توانند به تیم های ملی راه یابند اما امکانات والیبال به ویژه سالن استاندارد برای بانوان وجود ندارد و سالن حجاب شیراز هم مناسب نیست .
وی افزود : از دیگر مشکلاتی که والیبال بانوان فارس دارند نبود حامیان مالی است از این رو بازیکنان بسیار خوبی از این استان جذب سایر تیم های کشور می شوند و در صورتی که این مشکل حل شود فارس می تواند دوباره در والیبال بانوان کشور مطرح شود .
کیانی افزود : عضو تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستم و شرایط خوبی برایم مهیا کردند اما اگر این امکاتات در شیراز فراهم شود دوست دارم برای شهرم که در آن رشد کردم ، والیبالم را ادامه دهم .
او بیان کرد:‌ شهره سجادی، صالحی ، معمار ٰ، اکبرزاده ، بهرام زاده و عباسپور از جمله مربیانی هستند که برایم زحمات زیادی کشیدند و از همه آنها تشکر می کنم .
وی گفت : منوچهر اسدی پویا رئیس هیات والیبال فارس که از پیشکسوتان این رشته است برای پویایی والیبال فارس تلاش زیادی کرده است و جای تقدیر دارد اما او به تنهایی نمی توانند مشکلات را حل کند و باید مسئولان فارس هم کمک کنند .
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان در سال 2018 با حضور 24 تیم از 7 تا 28 مهرماه سال 1397 به میزبانی ژاپن برگزار می شود.
نظرات بینندگان