کد خبر: ۱۰۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

تدفین اموات در قبرستان‌های داخل شهر اقلید مشکل ساز شد

هنوز پس از گذشت چندسال از وجود قبرستان مرکزی شهر اقلید بنام بهشت فاطمیه ، قبرستان هایی در دو سه محله از این شهر باقی است.

به گزارش شیرازه؛ هنوز پس از گذشت چندسال از وجود قبرستان مرکزی شهر اقلید بنام بهشت فاطمیه؛ قبرستان هایی در دو سه محله از این شهر باقی است.

هرج و مرج و نابسامانی در این اماکن یکی از معضلات قبرستان های داخل شهری است و مسئولان به ویژه شورای شهر اقلید  هم با وجود قبرستان بهشت فاطمیه اقدام به تعطیلی این قبرستان ها نمیکنند.

اقلید شهریست که هنوز محله ای بودن خود را حفظ کرده است و چندین منطقه میت خود را به قبرستان بهشت فاطمیه منتقل میکنن و در این میان یکی دو محله است که هنوز از قبرستان های محلی خود استفاده میکنند و هیچ توجه ای به دیگر موضوعات نمیکنند.

یکی از همسایگان قبرستانی در مرکز شهر اقلید در گفت وگو با ما گفت: گاه میشود که در بامداد و سحرگاه صدای سروصدا و ناله از این مکان  به گوش میرسد و بسیار وحشت ناک است.

او میگفت که ما آسایش نداریم و چرا اموات خود را به قبرستان اصلی شهر نمیبرند.

حال با همه این اتفاقات، چند سوال وجود دارد؛ در این راستا مسئولان بهداشت محیط چه اقداماتی انجام داده اند؟آیا این مکان ها از نظر بهداشتی مورد تایید هستند؟

آیا مسئولان بهداشت محیط، وظیفه ای را به عهده دارند و یا مسئول دیگری؟؟

شورای شهر چه اقدامی انجام داده است؟؟

چگونه است که شورای شهر و شهرداری که اصل قضیه را عهده دار هستند قانون منع دفن اموات در قبرستان‌های داخل شهر را اجرا نمیکنند و بلاتکلیف است؟

در اخبار بعد توضیحات بیشتر  ارائه میگردد...

منبع:  کلیدفارس

نظرات بینندگان