کد خبر: ۱۰۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان خبر داد:

اجرای بیش از 50 ویژه‌ برنامه ورزشی در دهه فجر در لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای بیش از 50 ویژه‌برنامه ورزشی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه محمدحسن طیبی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان این شهرستان سعی بر تعامل و همکاری خوب با هیات‌های ورزشی را دارد، اظهار داشت: تمام سعی کارکنان این اداره بر آن است تا رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف لارستان فعال شود و با سرکشی از نقاط دور و نزدیک و حتی محروم این شهرستان به دنبال جلب همکاری ورزشکاران هستیم.

وی افزود: تلاش شده است سالن‌های ورزشی موجود در سطح لارستان با هزینه بسیار کم و آن‌هم در حد پرداخت هزینه آب و برق در اختیار هیات‌های ورزشی قرار داده شود تا بتوانند به‌راحتی تمرینات خود را انجام دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بیان کرد: برای ایجاد رشته‌های ورزشی جدید در لارستان پیگیری‌های بسیاری صورت گرفته است که یک نمونه آن کلنگ‌زنی احداث زمین تنیس خاکی با همکاری شهرداری لار در دهه فجر امسال در استادیوم شهید دانشیار است.

این مسؤول تصریح کرد: برای احداث پیست موتور و ماشین‌سواری بنا به وعده اداره منابع طبیعی لارستان با همکاری فرمانداری این شهرستان زمینی در نظر گرفته شده است و امید می‌رود در آینده نزدیک با تجهیز آن امکان ایجاد پیست استاندارد برای رشته‌های موتورسواری، ماشین‌سواری و آفرود را فراهم کرد.

طیبی به اجرای بیش از 50 ویژه‌برنامه ورزشی در دهه فجر امسال توسط ورزشکاران لارستانی اشاره و یادآور شد: رژه ورزشکاران، برگزاری مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور به میزبانی لارستان، جشنواره رزمی بانوان در سالن شهدای لار، جشنواره ورزشی ویژه آقایان، انجام مسابقات مختلف شنا و پرس سینه و رشته‌های دیگر، مسابقه مچ‌اندازی بانوان، مسابقه آفرود و سوارکاری، مسابقه کارتینگ، مسابقه چهاردست‌وپا رفتن کودکان، کلاس مربیگری برای شطرنج و مسابقه شطرنج، برگزاری بازی‌های بومی و محلی در استادیوم تختی با استفاده از لباس محلی و غیره است.


منبع: فارس
نظرات بینندگان