کد خبر: ۱۰۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

سکوت مطلق مسئولان لارستان درباره اورژانس هوایی/ مردم همچنان منتظر پاسخ

مسئولان لارستان تا به حال نسبت به عدم اختصاص اورژانس هوایی به این شهرستان هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و در سکوت مطلق به‌سر می‌برند.

به گزارش شیرازه دومین پایگاه اورژانس هوایی فارس در جهرم افتتاح و یک فروند بالگرد پنج‌نفره در بیمارستان پیمانیه این شهرستان مستقر شد.

این در حالی است که مسؤولان کشوری، استانی و حتی شهرستانی بارها بر استقرار اورژانس هوایی در لارستان به‌دلیل بهره‌مندی از فرودگاه فعال، فاصله زیاد تا مرکز استان، وجود جاده‌های پرخطر و پرحادثه، وسعت شهرستان، عدم دسترسی به برخی از مناطق، غیراستاندارد بودن جاده‌های لارستان، جاده‌های پراکنده روستایی و ازدیاد راه‌های فرعی لارستان و غیره تأکید شده بود.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی علی‌رغم تماس‌ها و پیام‌های مکرر خبرنگار ما درباره چرایی و چگونگی اختصاص اورژانس هوایی به جهرم، تنها به یک پیام آن‌هم پس از چند روز پیگیری قناعت کرد و آن این است: «موضوع اورژانس هوایی لار در حال پیگیری است و نتایجی هم حاصل شده که اجازه بفرمایید تکمیل و بعداً اطلاع‌رسانی شود.»

تا به این لحظه مسؤولان مرتبط دیگر از جمله فرماندار ویژه لارستان، مسؤولان دانشکده علوم پزشکی و... نیز هیچ واکنشی نسبت به این مهم نشان نداده‌اند و در سکوت مطلق به‌سر می‌برند.

این مجله خبری و از همه مهم‌تر مردم شهرستان، همچنان منتظر پاسخ و نه توجیه مسئولان هستند.

منبع: لادستان

نظرات بینندگان