کد خبر: ۱۰۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

جیب بری یک زن در چشم به هم زدن

یک زن که به طرز ماهرانه ای به اندازه یک چشم به هم زدن کیف و جیب زنان را در اتوبوس خالی می کرد، دستگیر شد.
به گزارش شیرازه، یک زن که به طرز ماهرانه ای به اندازه یک چشم به هم زدن کیف و جیب زنان را در اتوبوس خالی می کرد، دستگیر شد.
اين سارق با شكايت يك زن تحت تعقيب پليس قرار گرفت. شاكي به مأموران گفت: براي انجام كاري سوار بر یکی از اتوبوس های شهری شیراز شدم اما در اولین ایستگاه، پیاده شده و قصد پرداخت کرایه اتوبوس را داشتم، از کیفم خبري نبود. باورم نميشد با اين سرعت کیف پولم سرقت شده باشد بنابراين تصميم گرفتم ماجرا را به پليس خبر دهم.

تيمي از مأموران پليس با دستور بازپرس دادسراي شیراز، تحقيقات براي يافتن ردي از دزدان را شروع كردند. هنوز بررسيها به نتيجه نرسيده بود كه زن دیگری راهي اداره پليس شد و به مأموران گفت: ساعتي قبل تلفن همراه و کیف پولش در اتوبوس شهری به سرقت رفته است.
وي گفت زمانی که در اتوبوس بودم زنی به من نزدیک شده و احتمال می دهم که گوشی تلفن همراه و پول هایم را به سرقت برده باشد.
با اظهارات اين زن مأموران متوجه شدند که با یک جیب بر حرفه ای سروکار دارند زیرا این زن به طرز ماهرانه ای در زمانی کوتاه نقشه خود را عملی می کرد.
علاوه بر این زن، در روزهاي بعد نيز چند نفر ديگر كه در اتوبوسهاي تندرو طعمه سارقان قرار گرفته بودند به كلانتري رفتند و در اظهارات مشابهي اعلام كردند وسايل باارزش داخل كيفشان مثل پول، جواهرات، تلفن همراه و... سرقت شده است.
از آنجا كه شيوه اين سرقتها نشان ميداد متهم حرفه اي است، آلبوم مجرمان سابقه دار در معرض ديد مالباختگان قرار گرفت تا شايد او را شناسايي كنند.
شاكيان بعد از ديدن چهره دهها سارق سابقه دار، زني را به عنوان سارق اموالشان شناسايي كردند. بررسي سوابق اين زن نشان ميداد او چند سال قبل دستگير و زنداني شده اما بعد از طي كردن دوران محكوميتش آزاد شده است.
در چنين شرايطي تلاشها براي شناسايي مخفيگاه وي آغاز شد.
چند روز بعد از آغاز تحقيقات مأموران تجسس كلانتري به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان ميداد این زن در خانهاي واقع در شیراز پنهان شده است.
به اين ترتيب مأموران با مجوز قضايي وي را بازداشت كردند. مأموران در جريان بازرسي از مخفيگاه اين زن تعداد زيادي از اموال مسروقه شامل مدارك شناسايي، جواهرات و گوشي تلفن همراه كشف كردند.
40 سرقت در یک چشم به هم زدن
هرچند این زن در بازجويي هاي مقدماتي حاضر نبود به دست داشتن در سرقت ها اعتراف كند، ولي مالباختگان با ديدن چهرهاش، او را به عنوان سارق اموالشان شناسايي كردند. این زن در بازجویی ها به 40 فقره سرقت اعتراف کرد. گفتنی است این زن راهی زندان شد.

منبع: خبرجنوب

نظرات بینندگان