کد خبر: ۱۰۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده پلیس راهور شهرستان نی‌ریز خبرداد؛

تغییرات ترافیکی جدید در مسیرهای عبوری شهر نی‌ریز

از ابتدای بهمن ماه در جهت کمک به حل مشکلات ترافیکی شهر نی ریز تغییرات ترافیکی صورت گرفته است.

به گزارش شیرازه، تغییرات ترافیکی در مسیرهای عبوری شهر نی‌ریز از ابتدای بهمن ها در جهت کمک به حل مشکلات ترافیکی  در مسیرهای حرکتی این شهر اعمال شده است.


سروان علیرضا روستا فرمانده پلیس راهور شهرستان نی‌ریز با توضیح این که از آغاز بهمن‌ماه سه مسیر در شهر نی‌ریز برای کمک به حل مشکل رفت و آمد ایمن و حل مشکلات ترافیکی تغییر کرده است، گفت: شهروندان با رعایت قوانین و تحکیم بخشی آن، در راستای حفظ حقوق شهروندی بکوشند.


وی افزود: بلوار کارگر شرقی و غربی به صورت مسیرهای حرکتی دو طرفه در آمده و حرکتها طبق علائم راهنمایی و رانندگی تعیین شده صورت خواهد گرفت و بزودی نیز تغییرات جدیدی در این مسیر انجام خواهد شد.


سروان روستا مسیر تغییر یافته دوم را کوچه شهید حسین بناکار (کوچه شماره ٥ خیابان طالقانی، روبروی خیابان ابوذر، معروف به یخی) عنوان کرد که در راستای کمک به حل معضل ترافیک و جلوگیری از حوادث رانندگی در خیابان کم پهنای طالقانی، این مسیر اصلاح شده و ورودی این کوچه از سمت خیابان طالقانی بسته شده است.


وی افزود: شهروندان برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین دیگر استفاده کنند.


رئیس پلیس راهور نی‌ریز سومین مسیر تغییر یافته از هفته اول بهمن ماه را کوچه شماره 3 فال‌اسیری (معروف به روابط‌عمومی) در خیابان ولیعصر عنوان کرد که خیابان ولی‌عصر را به بنیاد شهید متصل می‌کند. این کوچه از خیابان ولی‌عصر به سمت بنیاد شهید تا چهارراه اول یا تقاطع کوچه آیت‌ا... فال‌اسیری یکطرفه شده است.


وی در پایان از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور را در کمک به داشتن جامعه‌ای ایمن و سالم کمک کنند.

منبع: نبض نی ریز


نظرات بینندگان