کد خبر: ۱۰۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
رئیس هیات اسکی فارس خبرداد؛

شروع به کار پیست های اسکی در سپیدان

بعد از بارش برف در روزهای اخیر پیست های اسکی سپیدان برای علاقه مندان به ورزش مفرح اسکی بازگشایی شد.

به گزارش شیرازه ؛ یزدانپناه رئیس هیات اسکی فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال بارش های خوب درروزهای اخیر و برودت هوا پیست  های اسکی سپیدان با تلاش  بی وقفه دست اندرکان، این مجموعه های ورزشی آماده شد و علاقمندان به اسکی می توانند همه روزه از خدمات ورزشی آن بهره مند شوند.

پیست های اسکی شهرستان  سپیدان یکی از جاذبه های طبیعی و ورزشی استان فارس ومنطقه جنوب کشور در فصل زمستان است؛ این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف) در شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان و در فاصله های 70و88 کیلومتری شیراز مرکز استان فارس، در کوه زاگرس قرارگرفته استبرف فراوان،  شیب منطبق با استاندارهای بین المللی از محاسن این پیست ها برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی است.

این پیست ها( تربیت بدنی وپولادکف)  دارای 2 دستگاه بالابر ویژه آقایان و خانم ها با طول مسیری برابر با 800 تا 1500 متر و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 300 متر می باشد. نزدیکی به جاذبه های طبیعی و گردشگاه هایی چون برم فیروز وآبشار مارگون، دسترسی به جاده آسفالته و نزدیکی به محل های اقامتی، پارکینگ و امکانات رفاهی ،رستورن  از جمله مزایای این پیست به شمار می رود.

رئیس هیات اسکی فارس در این باره گفت: بارش های بسیار خوب روزهای اخیر باعث انباشته شدن برف مناسب در مسیر پیست اسکی شهرستان سپیدان شد و براین اساس دست اندرکاران اقدام به بازگشایی پیست کردند.

یزدانپناه افزود: تمامی امکانات مورد نیاز برای حضور علاقه مندان به اسکی فراهم شده و می توانند از این پیست های بین المللی کشور استفاده کنند.

وی بیان داشت: پیست  های اسکی واقع دراین شهرستان مقصد گردشگران زمستانی است و می توانند از این جاذبه توریستی ورزشی منطقه جنوب کشوراستفاده لازم را داشته باشند.

رئیس هیات اسکی فارس خاطرنشان کرد: این پیست در روزهای تعطیل هر هفته از ساعت 9 تا 16 آماده استفاده علاقه مندان به ورزش اسکی است.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان