کد خبر: ۱۰۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

تکاپوی‌ مجدد‌ شورای‌ غیرقانونی‌‌ «هماهنگی اصلاحات» فارس/ سخنگوی کارگزاران در راه شیراز

سهم خواهی، شعله اختلاف را در میان حامیان دولت روشن کرد و اختلاف در اردوگاه حامیان دولت روز به روز بیشتر شد تا اینکه از جلسات محفلی به نقد رسانه ای و اعلام بیانیه کشید!
به گزارش شیرازه، بعد از انتخابات 92، سهم خواهی احزاب و جریان های سیاسی حامی حسن روحانی وارد مرحله ی تازه ای شد.

احزاب اصلاح طلب، حزب «اعتدال و توسعه» و برخی از افراد ستاد انتخاباتی روحانی در استان رایزنی های خود را با پایتخت برای گرفتن سهم بیشتر از قدرت آغاز کردند. سهم خواهی، شعله اختلاف را در میان حامیان دولت روشن کرد و اختلاف در اردوگاه حامیان دولت روز به روز بیشتر شد تا اینکه از جلسات محفلی به نقد رسانه ای و اعلام بیانیه کشید!
رسانه های جریان اصلاحات در استان نیز به فراخور میزان وابستگیشان به دولت، گلایه های خود را از سیاست های اعمالی دولت یازدهم در فارس اظهار کردند.

در این میان اختلاف بین اعضا شورای غیرقانونی «هماهنگی اصلاحات» در فارس چشمگیر تر بود، طوری که اعضا همدیگر را به «ویژه خواری سیاسی» متهم کردند.

شورایی که مدعی است که مدیریت جبهه اصلاحات را بر عهده دارد و تنها مرجع جریان اصلاحات به شمار میرود.

از طرفی این شورا در حالی ادعای مرجعیت دارد که احزاب تشکیل دهنده آن به دلیل عدم برگزاری انتخابات درون حزبی و عدم تشکیل جلسات هیات موسس اجازه فعالیت سیاسی ندارند.

حال این شورای غیر قانونی که برخی افراد شاخص آن از بازداشتی های فتنه 88 هستند با نزدیک شدن به انتخابات 96 سلسله جلسات خود را با دعوت از چهرهای های سیاسی آغاز کرده و در آخر هفته میزبان حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران است.

پیش از این نیز شورای غیر قانونی «هماهنگی اصلاحات» با مجوز استانداری فارس جلساتی را در سالن مجتمع احسان با عناوین مختلف برگزار کرده که نشان دهنده آن است که برخی از مسئولان استانداری و فرمانداری، این شورا را برای رسیدن به اهدافش همراهی می کنند! جا دارد استاندار فارس و مسئولان سیاسی استانداری که ملاک رفتار و عملکردشان را بر اساس قانون اعلام می کنند نظارتی هم بر فعالیت های غیرقانونی این شورا داشته باشند. اصلاح طلبان استان نیز تکلیف خود را با این شورای غیر قانونی مشخص کنند تا در آینده اسیر افراطی گریهای آنها نشوند. 
نظرات بینندگان