کد خبر: ۱۰۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
مدیرجهادکشاورزی شهرستان سپیدان خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه ماهیان سردآبی در سپیدان

در آستانه ایام دهه فجر جهت هماهنگی و برگزاری مطلوب تر اجرای برنامه های دهه فجر، اولین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان سپیدان در محل مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش شیرازه در آستانه ایام ا... دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای هماهنگی و برگزاری مطلوب تر اجرای برنامه های دهه فجر، اولین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان سپیدان در محل مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان تشکیل شد.

محمد بوستانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر در این جلسه با بیان اینکه تشکیل این کمیته به دلیل نقش ارزنده روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت های بعد از آن ضروری می باشد. گفت: این انقلاب ثمره خون پاک شهداست و پاسداشت این خون ها واجب است و با توجه به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی همه موظفیم در حد توان در بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و برگزاری هرچه پربارتر برنامه ها اقدامات لازم را بعمل آوریم.

وی در این نشست برنامه های پیشنهادی در ایام دهه فجر را ارائه و بر برگزاری هرچه مطلوب تر برنامه ها در سال جاری با توجه به شرایط حساس کنونی تاکید کرده و افزود: برنامه ریزی مناسب جهت تشکیل ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق عشایری از طریق شوراهای اسلامی روستا جهت مشارکت روستائیان در برگزاری آئین های عید انقلاب و تشویق و ترغیب روستائیان در برپایی خودجوش مراسم دهه فجر بایستی توسط تمامی اعضاء این کمیته پیگیری و لحاظ شود. 

بوستانی در ادامه افزود: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای روستایی و عشایر و شهدای جهادگر، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه ماهیان پرورشی و کارگاه آموزشی طبخ ماهی، تجلیل از تولیدکنندگان برتر محصولات کشاورزی، برگزاری مسابقات ورزشی بین واحدهای مختلف مدیریت جهاد کشاورزی، برگزاری مسابقه بهترین مقاله از نقش روستائیان و عشایر در تامین امنیت غذایی مردم از جمله برنامه های پیش بینی شده در این کمیته به شمار می رود.

بوستانی تاکید کرد : بهره گیری از توانمندی های فرهنگی و هنری روستائیان و عشایر در جهت با نشاط سازی مراسم دهه فجر بایستی توسط تمامی اعضای این کمیته مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی کشاورزی از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر انقلاب اسلامی بشمار می روند افزود: دیدار با روستائیان و عشایر و رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی با حضور مدیر جهادکشاورزی و معاونین از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام می باشد.

بمنبع:  مارگون.

نظرات بینندگان