کد خبر: ۱۰۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

پخش اذان در کلیسای بوستون در اعتراض به فرمان اجرایی ترامپ علیه مسلمانان+فیلم

یک کلیسا در شهر بوستون آمریکا در اعتراض به فرمان اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ممانعت از ورود مسلمانان مهاجر از هفت کشور مسلمان جهان، در همبستگی با مسلمانان اذان پخش کرد.

به گزارش شیرازه، کاربران شبکه‌های اجتماعی ، ویدئویی را منتشر کرده‌اند که معترضان به طرح ممنوعیت مهاجرت مسلمانان 7 کشور در میدان «کوبلی» بوستون را نشان می‌دهد و صدای اذان از داخل کلیسای «ترنتی» در این میدان طنین انداز می‌شود.

پایگاه اینترنتی الیوم السابع در این خصوص گزارش کرد، پخش اذان از این کلیسا در اعتراض به فرمان اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ممانعت از ورود مسلمانان مهاجر از هفت کشور مسلمان از جمله ایران، عراق، سوریه، یمن، سودان، لیبی و سومالی صورت گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که میدان کوبلی بوستون، یکشنبه هفته جاری شاهد اعتراض‌های بسیار گسترده علیه این طرح بود.

روز جمعه هفته گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با امضای یک فرمان اجرایی، ورود شهروندان ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن به خاک آمریکا را به مدت دستکم 90 روز منع کرد و ورود تمامی مهاجران به خاک آمریکا را به مدت 120 روز منع کرد و ورود آوارگان سوری به خاک آمریکا را به مدت نامعلوم ممنوع اعلام کرد.

این اقدام ترامپ موجی از اعتراضات را در داخل این کشور به راه انداخته است و معترضان این کشور، این فرمان اجرایی را در تناقض با ارزش‌های سابق آمریکا در پذیرش مهاجران صرفنظر از دین و نژاد آنها دانسته‌اند.



منبع: فارس

نظرات بینندگان