کد خبر: ۱۰۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
مدیرکل صداوسیمای فارس؛

اعتماد به نظام منفعت طلب آمریکا از خردمندی به دور است

سهرابی گفت: دستور جدید ترامپ نشانه خوبی است که همگان بدانند دمکراسی خواهی آمریکایها دروغی بیش نیست و اعتماد به این نظام منفعت طلب و استکباری از خردمندی به دور است.

به گزارش شیرازه، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس در جشن پیروزی انقلاب در کازرون گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اسلامی، موفقیت کشور در 8 سال دفاع مقدس و 8 ماه توطئه اصحاب فتنه در کنار رشد و پیشرفت ایران اسلامی مرهون حمایت های مردمی از انقلاب، دشمن شناسی آنان و تبعیت هوشمندانه شان از رهبری است.

سهرابی، ایران امروز را کشوری مقتدر، نام آشنا و دارای برنامه برای توسعه و پیشرفت در جهان توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی هدیه ای بزرگ از جانب خداوند به ملت ایران بود که شکرانه آن تلاش برای گسترش فرهنگ دینی و انقلابی بر اساس تفکر متعالی امام و رهبری در کنار توجه به رشد متوازن و همه جانبه برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در چشم انداز توسعه کشور است.

مدیرکل صدا وسیمای فارس، شناخت ترفندهای دشمن و داشتن برنامه برای مقابله با آنها را ضرورتی همیشگی دانست و گفت: رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران دشمن شناسی و تبعیت از رهبری است و مادام که این تفکر بر مردم ایران حاکم است کسی نمی تواند حرکت رو به رشد کشور را متوقف کند.

سهرابی به تحولات جهان امروز و اقدامات نژاد پرستانه رییس جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: دستور ترامپ برای جلوگیری از سفر اتباع چند کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا نشانه خوبی است که همگان بدانند دمکراسی خواهی آمریکایها دروغی بیش نیست و اعتماد به این نظام منفعت طلب و استکباری از خردمندی به دور است.

مدیرکل صدا وسیمای فارس کازرون را شهری تاریخی و شناخته شده با سابقه انقلابی توصیف کرد و با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم این دیار گفت: برقراری حکوت نظامی در کازرون قبل از انقلاب و حضور چشمگیر آنان در ایام دفاع مقدس بیانگر این حقیقت است که مردم کازرون متدین، انقلابی، ولایی و مبارزانی سخت کوش و با انگیزه هستند.

نظرات بینندگان