کد خبر: ۱۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

زنگ انقلاب در شهر صدرا نواخته شد

زنگ انقلاب در در شهر صدرا توسط حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعۀ صدرا نواخته شد.

به گزارش شیرازه زنگ انقلاب در در شهر صدرا توسط حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعۀ صدرا نواخته شد.

امام جمعۀ شهر صدرا بعد از نواختن زنگ انقلاب در مدرسۀ حضرت زینب(س) خطاب به دانش آموزان این آموزشگاه گفت: این روزها ، روز های پر خاطره ای است از انقلاب بزرگ و شکوهمند ایران اسلامی ، پدران و مادران،برادران و خواهران شما در چنین روزی دورانی پر التهاب و توأم با هیجان را پشت سر گذاشتند .بنا بر فرمایش حضرت امام(ره) این خدا بود که قلب ها را دگرگون کرد ، آن زمان همۀ اقشار جامعه در صحنه حضور داشتند . با وجود اینکه خیلی از مردم در راهپیمایی ها جان خود را از دست می دادند ولی ایمان مردم به حدّی رسیده بود که دیگر از هیچ چیز هراسی داشتند و با کمک خداوند متعال، این انقلاب به پیروزی رسید .

وی در ادامه افزود: دشمن ، دشمن است ، همانگونه که سالهاست از هر روش ممکن بر علیه مردم و انقلاب ما اقدام کردند ، از جمله 8 سال دفاع مقدس و جنگ که موجب شهادت و جانبازی و ایثار گری تعداد زیادی از هموطنانمان شد ، یا ترور شخصیّت های دینی و علمی ، اما مردم ما همچنان پای این انقلاب ایستاده اند .

حجت الاسلام حسین نژادیان در ادامه تصریح کرد: دشمن چند سالی است که روش تهاجمی خودش را تغییر داده ، این روز ها دشمن از طریق جنگ نرم و ماهواره و اینترنت ما را مورد هجوم قرار داده ، امروزه بیش از 200 سابت اینترنتی و شبکۀ ماهواره ای بر علیه انقلاب ما تهاجم فرهنگی می کند . شما فرزندان انقلاب و وارث خون شهیدان باید حواستان جمع باشد . شما باید مواظب خودتان باشید زیرا دشمنان برای شما برنامه ریزی های دقیق کرده اند تا شما را از ارزشهای مقدس نظام دور کنند و نسبت به روحانیّت ، و نیروهای انقلاب از جمله سپاه و بسیج بد بین کنند و شما نوجوانان و دانش آموزان هوشیار باید خیلی دقت کنیدکه قربانی تهاجم فرهنگی دشمن نشوید .






نظرات بینندگان