کد خبر: ۱۰۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده سپاه نی ریز در نشست خبری دهه فجر بیان کرد؛

بسیج پیشتاز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت.

به گزارش شیرازه؛  نشست خبری سرهنگ علامرضا توکل فرمانده سپاه نی ریز به مناسبت فرا رسیدن سی وهشتمین سالگرد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در نشست خبری ضمن تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : با تبریک سی وهشتمین سالگرد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وباعنایت به تداوم اقتدار وعزت اسلامی در پرتو ولایتمداری ،به ملت شهید پرور ایران که دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کرده اند.

وی ادامه داد: و گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشیدند و با آرزوی صحت وسلامت جسم جهت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) وخدا را شاکریم که در سی و هشتمین سالگرد فجرنور و دهه چهارم انقلاب که دهه عزت مندی و صدور انقلاب که مقام معظم رهبری هم فرمایش دادند دهه پیشرفت و عدالت است در زیر سایه ولایت فقیه به سر میبریم.


وی تصریح کرد :خدا را شاکریم که ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با اجرای بیش از 72برنامه محوری و شاخص در ستاد و رده های زیر مجموعه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری ،اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل،تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)،تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، انجام وظیفه می نماید.


وی گفت:در سالی که بنام اقتصادمقاومتی اقدام وعمل هست خدا را شاکریم که در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله و عمل به منویات مقام معظم رهبری بسیج پیشتاز است و افتخار ما بسیجیان است که با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در جهت تحقق شعار سال قدم برداریم .

توکل اظهار داشت: در همین راستا و در کنار ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان و مسوولیت کمیته بسیج شهرستان در ستاد بزرگداشت، سپاه ناحیه نی ریز الحمدلله برنامه های خاص این دهه رو در سطح شهرستان در جهت نهضت روشنگری و تبیین و انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدیددر تمامی زمینه ها انجام می دهد.


سرهنگ غلامرضا توکل افزود:با توجه به اینکه دشمنان انقلاب در طول 38 سال که از عمر باشکوه انقلاب می گذرد در کمین هستند که انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند؛لذا با عنایت خاصه خداوند و حضرت ولی عصر (عج) و درایت و رهبری نائب الامام حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) وبا اطاعت پذیری مردم آگاه تمامی نقشه های نظام سلطه واستکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار نقش بر آب شده است.


وی خاطرنشان کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های انقلاب یکی از مهمترین ویژگیهای آن است که آن را با سایر انقلاب های قبل از خود متمایز مینماید.این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند.دهه فجر به عنوان یک واقعه بزرگ در کشور و نماد حرکت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌کن کردن رژیم شاهنشاهی بود.انتقال ارزش ها و آرمانهای این انقلاب به نسل آینده ضروری است.


فرمانده سپاه ناحیه نی ریز با اشاره به شعار دهه مبارک فجر ” گفتمان انقلاب اسلامی،زمینه سازامنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی” گفت:ایام الله دهه فجر حکایت از روزهای به یاد ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است .انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده قلیل با اعتقادی وسیع و راسخ نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم استکبار را خیره ساختند و لذا باید این ارزش های انقلاب را با برگزاری برنامه ها و مراسم ها به نسل جدید انتقال و به تصویر بکشیم.


وی در مورد برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه مبارک گفتند:انشاالله خداوند توفیق دهد تا با اجرای برنامه هایی چون :
*فضا سازی سطح شهر و روستا بطوری که چهره شهر رنگ وبوی دوران به ثمر رسیدن انقلاب شود.
*برپایی نمایشگاه استکبارستیزی و انقلاب چهار دهه از عمر باشکوه انقلاب که به تفکیک بیان می شود.
*دیدار با خانواده معزز شهدا و تجدید میثاق با شهدای عزیز انقلاب اسلامی
*گلباران قبور مطهر شهدایی که همه مدیون آنها هستیم واز این میراث گرانبهای آنها یعنی انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون محافظت می کنیم.
*برگزاری نشست های بصیرتی در راستای نهضت روشنگری
*برگزاری یادواره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت که جزء فرهنگ انقلاب و اسلام است.
*برگزاری میقات صالحین و هیئت عاشقان ولایت و منتظران موعود ( عج)
*مسابقه وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) که چراغ راه و هدایت همه ما است.
*اجرای برنامه های باشکوه روز شهرستان در محل مصلای بزرگ نماز جمعه که یادبود 67 شهید بزرگوار عملیات والفجر8  است.
*برپایی جشن انقلاب در پایگاه ها
*شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن
بحول قوه الهی بتوانیم انجام ماموریت نماییم.


فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در پایان این نشست گفتند: انشاالله خداوند توفیقات الهی خویش را روزافزون نصیب همه عزیزانی که در راه اسلام و انقلاب قدم بر می دارند نماید و افزود: همزمان با روز بیست و دوم بهمن شاهد حضور گسترده و پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان نی ریز همگام با ملت ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان