کد خبر: ۱۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

رفتار جنون‌آمیز ترامپ همه دنیا را به تعجب واداشته/ شهرداری و شورای‌شهر به فکر کمربندی باشند

خطیب جمعه خرامه گفت : رفتار جنون آمیز ترامپ در این دو هفته، همه دنیا را به تعجب واداشته، سفرای خود را برکنار می کند، رییس جمهور مکزیک را تهدید به جنگ کرده، مردم 7 کشور مسلمان را ممنوع الورود می کند، این گاو خشمگین ممکن است به هرسویی حمله کند و هیچ کسی در امان نیست.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: به پرستاران فامیل سر بزنیم و به آنها تبریک بگوییم، اگر راهمان دور است به آنها زنگ بزنیم تا آنها هم الگوی خود را حضرت زینب (س) بدانند.

وی به موضع گیری های عجیب رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: رفتار جنون آمیز ترامپ در این دو هفته، همه دنیا را به تعجب واداشته، سفرای خود را برکنار می کند، رییس جمهور مکزیک را تهدید به جنگ کرده، مردم 7 کشور مسلمان را ممنوع الورود می کند، این گاو خشمگین ممکن است به هرسویی حمله کند و هیچ کسی در امان نیست.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: یکی از علتهایی که مقام معظم رهبری اجازه مذاکرات را دادند این بود که عده ای نگویند که نگذاشتند مذاکره را امتحان کنیم، شاید آمریکا خسته شده باشد، اگر رهبری اجازه نمیداد می گفتند دست دولت را باز نگذاشتند.

خطیب جمعه خرامه گفت: مقام معظم رهبری به عنوان پدر جامعه، گذاشتند فرزندشان همان کاری را که در نظر دارد انجام دهد و از دور مواظبت کردند تا این فرزند، خودش متوجه شود که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی به ماجرای روز گذشته و دستبند زدن به دست کودک 5 ساله ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن به دنبال هر کاری است که ملت ما را تحقیر کند.

حجت الاسلام صباحی بیان داشت: دشمن می خواهد در نزدیکی انتخابات، کشور ما را دو قطبی کند، شاید به دنبال این هستند که مشکل را در زمبن خودمان بیندازند، اگر دشمن را کم محل کنیم، خودش می رود و شاخش را جای دیگر استفاده می کند.

امام جمعه خرامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خبرهای خوبی در دهه فجر خواهیم شنید، بیشترین پروژه ها در حوزه ورزش، بیمارستان، گازرسانی و جاده ها در شهرستان ما افتتاح خواهد شد و همان طور که از ترافیک شهر مشخص است باید شهرداری و شورای شهر به فکر کمربندی باشند.

وی خرامه را محور توسعه شرق شیراز عنوان کرد و ادامه داد: ان شاالله به زودی خرامه محور توسعه شرق شبراز خواهد شد و کسانی که بخواهند در این مسیر، سرمایه گداری کنند شهر ما را انتخاب خواهند کرد، این موفقیت ها به برکت وحدت مردم است.

حجت الاسلام صباحی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان افزود: پروژه گازرسانی روستاهای قوام آباد، سفلی و بنجیر به زودی آغاز می شود و در آینده نزدیک همه روستاهای ما از نعمت گاز بهره مند می شوند.  

خطیب جمعه خرامه در پایان از اصناف شهرستان گلایه کرد و گفت: امسال اصناف در دهه فجر کم کاری کردند، قبلا سر در مغازه ها را آذین می کردند، شیرینی می دادند، اسفند دود می کردند، نوارهای انقلابی پخش می کردند، مغازه ها ویترین شهر ما هستند، امیدواریم در این چند روز باقی مانده شاهد تغییراتی باشیم.

منبع:  صدای خرامه

نظرات بینندگان