کد خبر: ۱۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
امام جمعه ی خشت :

امیدواریم مسولان از مسئله برجام که آخرین اشتباه است درس عبرتی بگیرند /گلوی دشمنان در دستان ملت ایران است

امام جمعه خشت گفت : آمریکا به خیال خودش منتظرآن است یک دولتی در ایران روی کار آید تا بتواند به اهداف خود برسد اما امروز گلوی دشمنان در دستان ملت ایران است ، امیدواریم مسولان از مسئله برجام که آخرین اشتباه است درس عبرتی بگیرند.

به گزارش شیرازه  ، حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام جمعه بخش خشت در خطبه های نماز این هفته اظهار داشت :ردشمن نابودی ما را می خواهد وربرای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .

عباسی بیان کرد :  آمریکا به خیال خودش منتظرآن  است یک دولتی در ایران روی کار آید تا بتواند به اهداف خود برسد اما امروز گلوی دشمنان در دستان ملت ایران است ، امیدواریم مسولان از مسئله برجام که آخرین اشتباه است  درس عبرتی بگیرند.  


امام جمعه خشت با اشاره به سالروز ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به روز 19 بهمن ماه افزود : در اوایل انقلاب دشمن قصد داشت با سوء استفاده از نیروهای نظامی دست به کودتا علیه امام و انقلاب بزنند که با هوشیاری نیروی هوایی  در 19 بهمن سال 57  این توطئه خنثی شد.


وی همچنین با اشاره به قانون ممنوع الورود شدن هفت کشور به خاک  آمریکا گفت :امروز فردی بر آمریکا حکومت می کند که بویی از ادب و انسانیت  ندارد ، کسی که از نظر زبان آلوده و از نظر فکری هم رفتار غیر عادی دارد و ملت آمریکا باید شرمنده باشند که این چنین فردی بر آنها حاکم شده است و البته این خوی تمامی سردمداران امریکایی است .


عباسی پرونده آمریکا را مملو از خباثبت دانست و گفت : راه اندازی جنگ هشت ساله توسط مزدوری مثل صدام حسین , شهادت بیش از 100هزار نفر از ملت ایران توسط محمد رضای پهلوی به دستور آمریکا ، ترور بیش از 17هزار نفر توسط منافقین  ،  جنگ های داخلی عراق ، سوریه ، یمن و افغانستان بخشی از جنایات این شیطان بزرگ است که با دستبند زدن و ترس ازدختر بچه ی 5 ساله مسلمان ایرانی دم از حقوق بشر می زند .


خطیب نماز جمعه خشت در پایان گفت :با تلاش مسولان ، اداره آبیاری که از نیاز های ضروری  کشاورزان بود در جهاد کشاورزی خشت   مستقر و شروع به فعالیت کرده است .

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان