کد خبر: ۱۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه نی ریز مطرح کرد؛

با هیچ دولت مستکبری سر سازش نداریم

خطیب نماز جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته از حضور حداکثری مردم در روز 22 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شیرازه  آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت : شیطان با کبر و غرور، خود را از درگاه الهی بیرون راند، و این اتفاق و عبرت گرفتن از سرنوشت گذشتگان به ما درس دوری جستن از تکبر، غرور را می دهد .

وی در در خصوص مشکلات امروزی گریبان گیر ملت ها و مردم دنیا گفت: تمامی فسادی که در دنیا رایج دارد، از تکبر و غرور برمی خیزد، همین جنگ جهانی دوم و حتی اشتغال فلسطین هم از این نمونه خودبرتربینی نژادی، قومی ویا ... می باشد.


امام جمعه نی ریز بیان کرد: عقل هر کسی معیار سنجش اعمال و عمل اوست، حال اگر کسی عاقل باشد و خودش را بسنجد، لغزش در مسیر زندگی او جایی ندارد و با تقوا و پرهیزگاری زندگی می کند .

آیت الله سید محمد فقیه گفت: موجود وابسته، متکی و نیازمند همیشه نیازمند خالقی بی نیاز و حکیم می باشد، حال رسانه های بیگانه و دولت های استکبار با اعمالشان ادعای خدایی دارند .

وی ادامه داد: خداوند برای رهایی انسان ها از دست مستکبرین دنیا و دولت های طاغوت پیامبران را فرستاد .


سید محمد فقیه در خصوص مشکلات امروز ما خاطر نشان کرد: اگر در جامعه کوتاهی شود و حق مردم پایمال شود، کوتاهی ماها می باشد، به گفته امام خمینی(ره) آن مسوولان را کنار بزنید تا حق پایمال شده بازگردد و با دشمن به هیچ عنوان سازش نداشته باشید .

وی افزود: ما به هیچ عنوان نمی توانیم با دولت های مستکبر و ظالم کنار بیاییم و سازش کنیم .


امام جمعه نی ریز در پایان گفت: انشاءالله مردم مومن و متدین نی ریز ذر روز 22 بهمن ها در هر شرایطی هم باشد بیشتر و بهتر از هم همیشه حضور و عزم راسخ مردم ایران را به دولت تازه تاسیس آمریکا که خیال های متوهمانه دارد نشان خواهیم داد و مشک محکمی بر دهان دولت آمریکا و دشمنان اسلام خواهیم زد.

منبع:  نبض نی ریز

نظرات بینندگان