کد خبر: ۱۰۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

انتخاب هاشمی نژاد به ریاست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان فارس

مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان فارس در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور اعضای مجمع برگزار شد و رئیس این هیات برای مدت چهار سال برگزیده شد.
به گزارش شیرازه پس از اعلام برنامه کاندیدای مورد نظر رای گیری انجام شد و در نتیجه سید محمد رضا هاشمی نژاد با کسب 11 رای از مجموع 14 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان فارس انتخاب شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیات قرآن مجید و معرفی اعضای مجمع سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش به بیان مطالبی در مورد روند برگزاری مجامع انتخاباتی هیاتهای ورزشی پرداخت و سپس کاندیدا ها برنامه های خود را اعلام کردند ضمن اینکه احمد رضا زارع و هاشم امیری دو نفر از کاندیداهای احراز پست ریاست این هیات پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلا م کردند.
سید محمد رضا هاشمی نژاد رئیس جدید هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان که مدتی سرپرستی این هیات را به عهده داشت سوابقی همچون معاون توسعه امور ورزش، سرپرست هیات ورزشهای جانبازان و معلولین، مسوول واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان فارس و همچنین مسولیت های مختلف اجرایی و اداری را نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در کارنامه خود دارد.

نظرات بینندگان