کد خبر: ۱۰۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

نفرات و گروه‌های برتر جشنواره سرود رضوی معرفی شدند+تصاویر

چهارمین جشنواره سراسری سرود رضوی روستایی با معرفی نفرات و گروه‌های برتر در روستای کورده لارستان پایان یافت.

به گزارش شیرازه  چهارمین جشنواره سراسری سرود رضوی روستایی با معرفی نفرات و گروه‌های برتر در روستای کورده لارستان پایان یافت.

آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سایر مسؤولان در حسینیه اعظم روستای کورده لارستان برگزار شد.

این جشنواره در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال از 12 استان کشور حضور داشتند که در پایان افراد و گروه‌های برتر معرفی شدند.

در رده سنی زیر 15 سال، صالح کاربخش از روستای تقی‌آباد استان کرمان، محمد اتابک از روستای «نره‌گاه» استان کهکیلویه و بویراحمد و عرفان شریفی و جواد سجادی از روستای حاجی‌آباد چهارمحال بختیاری در بخش تکخوانی مقام‌های نخست تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

در همین رده سنی، مهبد بیضایی از روستای «نره‌گاه» استان کهکیلویه و بویراحمد و محمدرضا نیک‌خو از روستای کورده استان فارس در بخش آهنگسازی به‌عنوان اثر شایسته تقدیر دست یافتند.

گروه‌های سرود روستای حاجی‌آباد چهارمحال بختیاری با اثر «سفیر عشق»، روستای تقی‌آباد استان کرمان با اثر «زیبایی هشتم» و روستای «تپه سلام» از استان خراسان رضوی با اثر «شاه خراسان» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بالای 15 سال، مهران طهماسبی از روستای تقی‌آباد استان چهارمحال و بختیاری، حسین اتابکی از روستای «نره‌گاه» استان کهکیلویه و بویراحمد و رضا شایقی از روستای حاجی‌آباد خراسان رضوی در بخش تکخوانی مقام‌های نخست تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

در همین رده سنی، سید یحیی موسوی از روستای «کجوان» استان خراسان رضوی و مهدی نظری از حاجی‌آباد استان چهارمحال و بختیاری در بخش رهبری گروه به‌عنوان شایسته تقدیر دست یافتند.

گروه‌های سرود روستای خالق آباد استان کرمان با اثر «کبوتر حرم»، روستای حاجی‌آباد چهارمحال و بختیاری با اثر «یاد سنگر» و روستای «کجوان» استان خراسان رضوی با اثر «سلطان عشق» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش لادستان، چهارمین جشنواره سراسری سرود رضوی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستایی کشور طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه جاری با رقابت ۱۲ گروه برگزیده از کانون‌های روستایی و به میزبانی روستای کورده لارستان برگزار شد.



منبع:  لادستان
نظرات بینندگان