کد خبر: ۱۰۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
هفته بیست و سوم ليگ یک فوتبال کشور؛

فجرسپاسی میهمان نساجی مازندران خواهد بود

هفته بیست و سوم رقابت هاي ليگ آزادگان از عصر دوشنبه در نقاط مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از مهمترین دیدار ها نساجي مازندران در ورزشگاه شهید وطنی میزبان فجر شهید سپاسی خواهد بود.
به گزارش شیرازه هفته بیست و سوم رقابت هاي ليگ آزادگان از عصر دوشنبه در نقاط مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از مهمترین دیدار ها نساجي مازندران در ورزشگاه شهید وطنی میزبان فجر شهید سپاسی خواهد بود.
فجری ها تا به اینجای فصل با کسب چهارده امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارند. غلام پیروانی بعد از تساوی هفته گذشته این تیم مقابل اکسین البرز، در اعتراض به مشکلات مالی و عدم جذب بازیکن در نقل و انتقالات از سمت خود استعفا داده بود و یادآور شد تنها در صورتی  باز خواهد گشت که مبالغی را به بازیکنان این تیم پرداخت کنند.

پس از غیبت 3 روزه شاغلام در تمرینات فجر، سرانجام او روز گذشته با قول هایی که از مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت کرده بود به تمرینات بازگشت و در بازی مقابل نساجی حضور خواهد داشت.
از غایبین فجری ها در بازی فردا می توان به مجید جلالی فر و صادق صادقی به علت مصدومیت و ایمان باصفا به علت محرومیت نام برد.

نساجی مازندران نیز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بادران در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.
داوری این دیدار بر عهده حسین زرگر با کمک های جعفر مهاجر و امین زاهدی خواهد بود.
این دیدار راس ساعت 14 امروز دوشنبه هجدهم بهمن ماه در ورزشگاه شهید وطنی مازندران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان