کد خبر: ۱۰۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

برد شیرین فجرسپاسی در خانه نساجی مازندران

تیم فجرشهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور دست به کار بزرگی زد و تیم نساجی مازندران را درخانه اش شکست داد.
به گزارش شیرازه در این بازی که عصر دوشنبه درشهرستان سازی در استان مازندران برگزار شد، تیم فجر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و سه امتیاز حساس و شیرین را با خود به شیراز سوغات آورد.
تنها گل این بازی را حامد حیدری در دقیقه 31 برای تیم فجر به ثمر رساند.
فجر شهید سپاسی شیراز اگر چه سه امتیاز این بازی را کسب کرد اما همچنان با 17 امتیاز در رده هفدهم جدول، هجده تیمی باقی ماند.
شاگردان غلام پیروانی 2 بازی عقب افتاده در لیگ دارند و در صورتی که بتوانند این 2 بازی را با پیروزی تمام کنند، تا رده چهاردهم جدول صعود خواهند کرد و برای نخستین بار در لیگ از خطر سقوط نجات پیدا می کنند.
تیم فجر با توجه به 13بازی که در لیگ دارد، می تواند با چندین پیروزی در حاشیه امنیت قرار گیرد و خود را تا رده های میانی جدول بالا بکشد.
در پایان هفته بیست و سوم این رقابت ها، تیم ملوان با 41 امتیاز در صدرقرار دارد، تیم سپید رود رشت و تیم شگفتی ساز پارس جم جنوبی هم با 40 امتیاز در تعقیب تیم ملوان هستند.
در پایین جدول هم تیم خیبر خرم آباد، فولاد یزد، فجرسپاسی و استقلال اهواز قرار دارند که هر چهار تیم با توجه به سقوط چهار تیم انتهای جدولی به دسته دوم، جزو کاندیدای سقوط هستند.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر را برای سال 96 کسب خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم خواهند رقت.
قرار است، مسابقات دسته اول سال 96 با شرکت 16 تیم برگزارشود.
نظرات بینندگان