کد خبر: ۱۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

بیانیه هیات کاراته استان فارس به منظور حضور در راهپیمایی 22 بهمن

کمیته فرهنگی هیات کاراته استان فارس با صدور اطلاعیه ای از تمامی اعضای خانواده بزرگ کاراته استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت به عمل آورد.
به گزارش شیرازه  در این بیانیه آمده است:

وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ
انقلاب اسلامی پاسخ صریح و روشن یک ملت به ندای رهبری است که اراده کرده بود مردم را از بند استبداد و استعماربرهاند و کرامت و حرمت آنها را به عنوان حقوق اساسی شهروندان یک کشور به رسمیت بشناسد.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور جانفشانی های مردان و زنانی است که در سایه وحدت و اتحاد به ریسمان الهی چنگ زدند تا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران سربلند عینیت پیداکند و 22بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
اکنون که انقلاب اسلامی، با رهبری مقام معظم رهبری سی و هشتمین بهار خود را جشن می گیرد، خانواده بزرگ کاراته فارس نیز همراه و همدوش با دیگر هموطنان با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیعتی دوباره خواهند کرد.
گفتنی است بر اساس اطلاعیه ی قبلی قراراست اعضای خانواده کاراته فارس در شهر شیراز همراه با دیگر اعضای جامعه ورزش فارس روز جمعه 22 بهمن از ساعت 9:30 دقیقه صبح از چهارراه پانزده خرداد در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

نظرات بینندگان