کد خبر: ۱۰۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
عضو شورای شهر مرودشت خطاب به شهرداری:

عملیات عمرانی وعده داده شده را سریع تر آغاز کنید

عضو شورای اسلامی مرودشت بیان داشت: مدتی است شهردار در جلسات متعدد نوید نصب پل های هوایی در نقاط مهم و حادثه خیز شهر مرودشت را می دهد ولی متاسفانه اقدامات اولیه هم مشاهده نمی کنیم

به گزارش شیرازه، نادر امیدوار عضو شورای اسلامی شهر مرودشت در گفتگو با خبرنگار ما، از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و صاحبان اصلی نظام و انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل مهم تداوم پیوند صمیماانه بین مردم و مسئولان خدمت رسانی به آنان در سطوح مختلف است.

وی با انتقاد از عملکرد شهردار گفت: بعد از گذشت مراحل مهمی از جمله تملک زمین بلوار غدیر که ساخت آن کمتر از یک خیابان قانونی شده و این مهم بعد از سپری شدن سال ها جلسات در استانداری، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری با موفقیت انجام شده است و متاسفانه مراحل عملیات عمرانی این پروژه بسیار کند صورت می گیرد و این کوتاهی با مصوبات و قراردادهایی که از قبل با شهرداران وقت و شهردار فعلی داشته ایم مغایرت دارد.

وی اظهار داشت: مدتی است شهردار در جلسات متعدد نوید نصب پل های هوایی در نقاط مهم و حادثه خیز شهر مرودشت را می دهد ولی متاسفانه اقدامات اولیه هم مشاهده نمی کنیم، مگر نه اینکه شهر مرودشت به عنوان دومین کلان شهر استان فارس بعد از مرکز استان به مشکلات و گره ترافیکی مواجه است.

وی بیان داشت: امیدوارم هرچه سریع تر شهردار تدبیری بیندیشد و تا فرارسیدن سال جدید پروژه های ناتمام بلوار غدیر و نصب پل های هوایی در نقاط و معابر پر ترافیک و پر تردد به اتمام برسد.

امیدوار افزود: امنیت، بهداشت و سلامت مردم این شهر در صدر اقدامات اساسی ما قرار دارد و هر کجا لازم باشد و احساس نیاز شود به صورت جدی ورود خواهیم کرد.

منبع: مرودشت نا

نظرات بینندگان