کد خبر: ۱۰۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد:

بازدید جمعی قضات نی ریز از زندان در دهه مبارک فجر

قضات دادگستری شهرستان نی ریز از زندان این شهر بازدید کردند.

به گزارش شیرازه،به مناسبت دهه مبارک فجر کلیه قضات شهرستان نی ریز از زندان این شهر بازدید کردند.

سید سجاد ساجدی، جانشین دادستان نی ریز در مصاحبه با خبرنگار نبض نی ریز گفت : این بازدید هم زمان با دهه مبارک فجر تدارک دیده شده بود،در محل زندان این شهر برگزار شد.

در ابتدا جلسه ای با حضور ریاست و پرسنل محترم زندان تشکیل شد و در آن جلال زراعت، رئیس زندان نی ریز در خصوص مشکلات زندان و زندانیان به ایراد سخن پرداخت.

  در ادامه جلسه در مقابل راهکارهای حل مشکلات جاری زندان، کاهش جمعیت کیفری و بهبود اصلاح و بازپروری مجرمین از سوی عقیل رنجبر، رئیس دادگستری و محمد صادق رفیعی دادستان نی ریز ارائه گردید.


جانشین دادستان نی ریز افزود : در ادامه شورای طبقه بندی زندانیان تشکیل گردید و سپس از قسمت های مختلف زندان و امکانات جدید در حال ساخت آن بازدید به عمل آمد.


قاضی ساجدی اظهار کرد : در انتها کلیه قضات به ملاقات چهره به چهره با زندانیان پرداخته و از نزدیک سخنان آنان را شنیدند و راه حل های قانونی لازم جهت حل مشکلات آنان را ارائه نموده و در حدود قوانین، تسهیلات لازم به مددجویان اعطا گردید.

جانشین دادستان نی ریز در پایان اعلام نمود : به کلیه زندانیان مشغول به کار، مرخصی 5 روزه ای داده شد تا آنان نیز در بهار انقلاب اسلامی با حضور در کنار خانواده خود، روشنی و امید را به آنان هدیه کنند.



منبع:  نبض نی ریز؛
نظرات بینندگان