کد خبر: ۱۰۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
امام‌جمعه زرقان:

زرقان 72 سال در سطح بخش باقی‌ مانده است

امام‌جمعه زرقان گفت: بعد از گذشت 72 سال زرقان که زمانی شهرستان مرودشت تابعه آن بوده در سطح بخش باقی مانده است و نیاز به بازنگری از سوی مسؤولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی دارد.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام  محمدهادی ربانی شیرازی عصر دیروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی روستای محمودآباد بخش زرقان در گفت‌وگو با خبرنگار زرقونیا اظهار داشت: بخش زرقان که قطب صنعتی استان فارس و تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم برای شهر شدن را دارد باید از حالت انزوا بیرون آید و به جایگاه اصلی خود برگردد.

امام‌جمعه زرقان ادمه داد: در طرح توسعه زائرسرا شاهزاده قاسم، با همکاری بخش خصوصی می‌توان زمینه نوسازی و مرمت آن را فراهم کرد تا تعداد بیشتری بتوانند از این زائرسرا بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام  ربانی شیرازی در ادامه گفت: احداث خانه عالم، مکانی برای مصلای نماز جمعه روستای رحمت‌آباد و نیز توجه به مسئله خشک‌سالی که مشکلات بسیاری را برای روستائیان به وجود آورده از دیگر خواسته‌های مردم این بخش است.

وی درپایان گفت: توجه به زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی بخش زرقان از سوی مسؤولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی تکلیف و وظیفه شرعی است که نیاز به عزم و حمایت جدی دارد و با اجرایی شدن آن بسیاری از معضلات و مشکلات این شهر کاهشی می‌یابد.


photo_2017-02-10_12-00-34

photo_2017-02-10_12-00-19

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان