کد خبر: ۱۰۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی شهید چمران لارستان:

بدون شکست قهرمان لیگ برتر شدیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: در لیگ برتر هندبال بانوان بدون شکست به مقام قهرمانی دست یافتیم.

به گزارش شیرازه،  ناهید غارسی سرمربی شهید چمران لارستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما پس از پیروزی مقابل تأسیسات و مسجل شدن قهرمانی این تیم پیش از پایان رقابت‌های لیگ گفت: بازی فوق‌العاده سخت و نفس‌گیری بود. نیمه اول با نتیجه مساوی 9 بر 9 به پایان رسید ولی در نیمه دوم بازیکنانم توانستند از حریف جلو بیفتند و در نهایت با اختلاف 4 گل پیروز شدیم.

وی افزود: حدود 20 توپ ما به تیرک دروازه تأسیسات برخورد کرد و اگر این‌ها تبدیل به گل شده بود، نتیجه بهتری رقم می‌خورد. البته تیم حریف هم توپ‌هایی به تیرک دروازه ما می‌زد و یا دروازه‌بان ما آن‌ها را مهار می‌کرد.

سرمربی شهید چمران لارستان تصریح کرد: در مجموع بازیکنانم خیلی خوب بودند و از آن‌ها راضی هستم. با همتی که به خرج دادند و در تهران و در حضور این‌همه تماشاچی توانستند تأسیسات را شکست دهند، واقعاً به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه یک هفته به پایان مسابقات، قهرمانی‌مان مسجل شده است، گفت: نکته قابل‌توجه هم این است که تیم ما بدون باخت و یا حتی مساوی به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته است. در حالی که تیم تأسیسات با 2 باخت به نائب قهرمانی رسیده است.

غارسی در ادامه به تشریفاتی بودن بازی آخر تیمش مقابل ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: چون باشگاه مُصر بر پیروزی است و می‌خواهد لیگ را بدون باخت به پایان برساند، باید سعی خودمان را بکنیم و ذوب‌آهن را شکست دهیم.

وی با اعلام این خبر که به‌عنوان تیم اول، سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا را گرفته‌ایم، گفت: طبق گفته‌های آقای راستی مدیرعامل باشگاه، به احتمال 99 درصد در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم، ولی باز هم جواب قطعی با ایشان است.

سرمربی شهید چمران لارستان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که تا به حال با ما همراهی می‌کردند، از جمله؛ رسانه لادستان، آقایان راستی، پاکدل، غارسی، زائر، خانم تهرانی و همه افرادی که با ما همدل بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: لادستان

نظرات بینندگان