کد خبر: ۱۰۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
سردار غیاثی در شهرستان رستم:

دشمن در تحریف انقلاب و امام دست به کار شده

در مراسمی با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس ، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رستم معرفی شد تا این ناحیه مقاومت از شهرستان ممسنی جدا و به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد.

به گزارش شیرازه، در آئین معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رستم، محمد زمان زارعی به عنوان اولین فرمانده سپاه این شهرستان معرفی شد. پیش از این، ماموریت های سپاه در شهرستان رستم توسط حوزه های مقاومت امام خمینی (ره) ، مالک اشتر و حضرت زینب سلام الله علیها که از زیر مجموعه های سپاه شهرستان ممسنی بودند،  انجام می شد. اما از امروز به صورت مستقل و با همان تعداد حوزه مقاومت به کار خود ادامه خواهد داد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این آئین بیان داشت:  لازم بود تا سپاه ناحیه رستم مانند دیگر شهرستان های استان فارس حالت استقلال خود را داشته باشد لذا با جلساتی که در سطح استان و شهرستان برگزار شد مقرر گردید که این اتفاق در ایام  الله دهه فجر رخ دهد.

وی با اشاره به سابقه فعالیت فرمانده جدید سپاه رستم گفت: آقای زارعی پیش از این فرمانده حوزه مقاومت شهر مصیری را برعهده داشته اند. امیدواریم همه ی مسئولین، خانواده شهدا و بسیجیان کمک کنند تا ماموریت های سپاه در سریعترین زمان اجرایی شود.

سردار غیاثی

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: سپاه و بسیج از دست آوردهای امام خمینی (ره) بود که به دستور آن رهبر کبیر در راستای حفاظت از انقلاب و دست آوردهای آن تشکیل شد. گاهی این حفاظت در عرصه دفاع و امنیت  شکل می گیرد و گاهی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، سازندگی، علمی و...   قرار میگیرد. در هر عرصه ای که باشد همه موظف به پاسداری از آرمان های انقلاب هستیم.

وی با اشاره به وظایف سپاه گفت: در قانون نیز به صورت عام به حفاظت از دست آورده ‌های انقلاب توسط سپاه اشاره شده لذا موظفیم در عرصه های مختلف به دنبال پاسداری از ارمان ها و ارزش ها باشیم.

سردار غیاثی ادامه داد: جنگ نرم یکی از عرصه های حساسی است که  بسیج و سپاه در آن فعالیت می کند. امروزه دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه‌های متعددی پیش‌بینی کرده و به سراغ ایمان، معرفت و ارکان اساسی نظام می‌آید و ما باید بدانیم که دشمن خاک‌ریزهای جبهه را در مدارس، دانشگاه‌ها، خانواده ها و ... گذاشته است.

وی افزود: در این جنگ نرم یکی از اهداف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است که در طول تاریخ بارها تلاش کرده اند تا به هدف خود برسند. همه وظیفه داریم که به خوبی اندیشه های امام خمینی رحمه الله علیه را تبیین و تاریخ انقلاب و آرمانهای انقلاب را به نسل های آینده منتقل کنیم. اگر اینگونه نشود حتما دچار تحریف خواهد شد. دشمن در تحریف انقلاب و امام دست به کار شده لذا وظیفه ی همه ی ما در این زمینه سنگین است.

فرمانده سپاه فجر در ادامه خطاب به مسئولان گفت: امیدوارم با بصیرت و خوب دیدن در هر مقامی که هستیم بتوانیم مسیر انقلاب را به درستی طی کنیم. باید قدر این نعمت انقلاب و رهبری را بدانیم اگر قدردان آن نباشیم دچار عذاب خواهیم شد. اگر قدر نعمت را بدانیم نعمتمان افزایش می باید اما اگر ندانستیم دچار عذاب می گردیم و این وعده ی الهی است. پس از دوران حکومت امام علی علیه السلام باری دیگر نعمت ولایت به برکت انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوریت و اسلام دو اصل مهم ماندگاری انقلاب بوده است. البته دشمن همواره خواسته این دو را در مقابل هم قرار دهد. اما از همان ابتدا  امام خمینی جمهوری اسلامی ایران را با برگزاری رفراندوم اعلام کرد که نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر باشد.

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی نیز در این همایش گفت: استقلال سپاه رستم از سپاه شهرستان ممسنی گامی در تسهیل فعالیت های فرهنگی اجتماعی در منطقه است. با راه اندازی این ناحیه نیازمند همدلی و همکاری تمام معتمدین هستیم تا در دست یابی به آن جامعه ی اسلامی آرمانی موفق باشیم.

منبع: نورآنلاین

پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان