کد خبر: ۱۰۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
قادری در گفتگو با شیرازه:

هیچ وقت روی خوش به آمریکا نشان نخواهیم داد/افرادی که نگاهشان به دست دشمن است بدانند که اشتباهشان بر مردم آشکار شده

نماینده سابق مردم شیراز گفت: آمریکا از گذشته تاکنون همواره در عمل ثابت کرده که سنگ بنای اندیشه هایش را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می چیند.
به گزارش شیرازه، جعفر قادری نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در همایش باشکوه و بزرگ مردمی در کلان شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: 22 بهمن متعلق به همه مردم است؛ امروز شاهدیم که همه با هر جناح، دیدگاه و تفکری حضور پیدا کردند و با فریادها و شعارهایشان بار دیگر تجدید میثاق کردند.

عضو مجلس شورای اسلامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را دلیل محکمی برای اعلام وحدت، هم بستگی و همچنین تبعیت و همراهی با مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روزی بر علیه مستکبران و تمامی زورگویانی است که می خواهند برای مملکت اسلامی ما مشکل به وجود بیاورند.

وی حضور پرشور مردم در صحنه های تاریخ ساز و مهم از جمله راهپیمایی مردم در سالروز پیروزی حق بر علیه باطل را بهترین پاسخ و رفراندوم در حمایت و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد و افزود: مردم امروز همچون سالهای گذشته با شور، اشتیاق و حضورشان برای مدتها نظام و انقلاب را بیمه کردند.

قادری با اظهار اینکه مردم با درایت و هوشنمدی و در صحنه بودنشان وحدت، یکپارچگی و ولایتمداری شان را به رخ جهانیان کشیدند، بیان کرد: این قدرت بزرگ و یکپارچه مردمی، انگیزه دشمنان برای تجاوز به ایران اسلامی را از بین برد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه وتفکر آمریکایی ثابت است و با تغییر افراد این نگاه استکباری همچنان پابرجاست، خاطرنشان کرد: آمریکا از گذشته تاکنون همواره در عمل ثابت کرده که سنگ بنای اندیشه هایش را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می چیند.

وی با بیان اینکه در کشورما هیچ وقت روی خوش به آمریکا نشان نخواهیم داد و هیچ امیدی به کمک و همراهی شان نداریم، تصریح کرد: افرادی که نگاهشان به دست دشمن است و آمریکا را دوست می پندارند بدانند که بارها اشتباهاتشان بر مردم روشن و آشکار شده است.

قادری با اظهار اینکه ترامپ چهره آمریکا را به وضوح و روشنی نشان داد و  برخی از آقایانی که به دنبال صلح و سازش با آمریکا هستند را با دید اشتباه شان آشنا می کند، یادآور شد: رهبری بارها بر خوی شیطانی، استکباری و بدعهدی آمریکا اشاره کرده اند.

عضو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این رفتار آمریکا موضوع تازه ای نیست، افزود: این شیطان بزرگ در طول تاریخ همیشه ظلم و جور روا داشته است
نظرات بینندگان