کد خبر: ۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

رژیم صهیونیستی مجبور به ارائه پیشنهاد آتش‌بس شد

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در یک عقب‌نشینی آشکار اظهار داشت که رژیم متبوعش آماده متوقف کردن حملات تجاوزکارانه چند روز اخیر خود به نوار غزه و مردم بی‌دفاع این منطقه است.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در یک عقب‌نشینی آشکار اظهار داشت که رژیم متبوعش آماده متوقف کردن حملات تجاوزکارانه چند روز اخیر خود به نوار غزه و مردم بی‌دفاع این منطقه است.
ایهود باراک که رژیمش با پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی فلسطین به تجاوزات روزهای اخیر به نوار غزه مواجه شده است، تصریح کرد: در صورتی که حماس، پرتاب راکت به سوی اسراییل را متوقف کند، اسراییل نیز دست از حمله خواهد کشید.
این پیشنهاد از رادیو اسراییل پخش شد تا امیدی اندک به یک میلیون صهیونیستی باشد که مجبور شده‌اند به پناهگاه‌ها بگریزند.
براساس گزارش پایگاه خبری دبکا وابسته به رژیم صهیونیستی، با پرتاب بیش از 74 موشک و انواع گلوله‌های جنگی به سمت مناطق صهیونیست‌نشین، بیش از یک میلیون صهیونیست عازم پناهگاه‌ها شده‌اند.
در این حملات 24 موشک سنگین گراد و 50 گلوله خمپاره به سمت مناطق اشغالی صهیونیست‌نشین شلیک شدند که در اثر آنها دست‌کم 20 نفر مجروح شدند و شهر اشدود در شمال فلسطین اشغالی بیشترین آسیب را از حملات رزمندگان مقاومت دیده است.
در عین حال، برق مناطقی از جنوب اسراییل نیز قطع شده است و وضعیت رژیم صهیونیستی به خصوص روحیه شهرک‌نشینان وخیم گزارش می‌شود. 
سامی ابوزهری، سخنگوی حماس، روز گذشته هشدار داده بود که مقاومت پاسخی دندان‌شکن به حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها به غزه خواهد داد.
در این حملات دست‌کم 20 فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/70

نظرات بینندگان