کد خبر: ۱۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

ادامه سریال آمار سازی دولتی ها از عملکردشان در سروستان

سریال تکراری آمار سازی دولتی ها در سروستان طی چند سال اخیر رو به افزایش بوده و کار به جایی رسیده که حتی عملکرد شخصی افراد در زمینه های اقتصادی نیز به عنوان عملکرد دولت تدبیر و امید در سروستان ارائه می شود.

به گزارش شیرازه، حضور حماسی، باشکوه و غیرتمندانه مردم سروستان در همه صحنه های انقلاب و نظام اسلامی مؤید این مطلب است که مردم این خطه همچون سایر نقاط ایران اسلامی علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی و تبعات ناشی از تحریم های نظام سلطه، همواره پای آرمان های انقلاب، نظام، رهبر و مقتدای اسلامی خویش مخلصانه و عاشقانه ایستاده اند و لحظه ای از ادامه حرکت در مسیر تحقق آرمان های خود درنگ نخواهند کرد.

گواه این مدعا، اظهار نظر دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام نسبت به اقتدار روز افزون ایران اسلامی پس از برگزاری راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن امسال که روز گذشته باشکوه تر از سالهای گذشته در سراسر ایران اسلامی از جمله سروستان می باشد چه رسد به دیدگاههای مشفقانه دوستان انقلاب و نظام در جای جای این کره خاکی.


و اما بعد...

طی چند سال اخیر علیرغم وجود مشکلات فراوان شهرستان سروستان در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و دنبال آن مطالبه گری مردم از مسئولان و دولتمردان در جهت حل مشکلات موجود متاسفانه هنوز هیچگونه اقدامی در جهت کاهش مشکلات موجود مردم سروستان از سوی مسئولان انجام نشده و همواره این مردم با بی مهری و بی توجهی کسانی روبرو بوده اند که خود را خدمتگزار صادق ملت می دانند.

به گواه اسناد و مدارک موجود، مردم بصیر، ولایت مدار و انقلابی سروستان از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری حضرت روح الله (ره) تاکنون همواره بنا بر اعتقاد راسخی که به این انقلاب و نظام داشته و دارند، لحظه ای از همکاری و همراهی با مسئولین کوتاه نیامد و نخواهند آمد اما آنچه قابل تأمل است؛ سیاسی کاری برخی مسئولین این شهرستان به ویژه طی چهار سال اخیر در جهت سرپوش گذاشتن بر ضعف های خویش و به بازی گرفتن افکار عمومی در قبال مجموعه کارهای انجام نشده است.

در واپسین روزهای دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، شاهد نصب بنر عملکرد دولت تدبیر و امید در میدان صاحب الزمان (عج) سروستان بودیم که در این حرکت تبلیغاتی صرف، 25 مورد گزارش کاری در آن ارائه شد که بخشی از آن مربوط به دوره های گذشته، بخشی مربوط به شهرداری سروستان که با هزینه مردم صورت گرفته و مابقی توسط بخش خصوصی و با هزینه شخصی انجام شده و نمایندگان دولت در این شهرستان سعی کرده اند از طریق قرار دادن ینگونه کارها در زمره عملکرد خویش، اذهان عمومی جامعه را به سمت عملکرد مثبت! دولت سوق دهند!

ادامه سریال آمار سازی دولتی ها از عملکردشان در سروستان


آنچه مسلم است گویا مسوولان این شهرستان فراموش کرده اند که مردم این دیار بعد از خداوند کریم، امید خود را به ادامه تفکر و راه انقلاب اسلامی و آرمان هایی که برای آن جان بهترین عزیزان خویش را در راه آن فدا کرده اند، بسته و در عین حال خواسته های خود را در چهارچوب قانون از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبه گری می کنند و در این مسیر توجهی به این گونه کارهای تبلیغاتی خفیف ندارند.

ای کاش نماینده عالی دولت در این شهرستان اجازه انجام اینگونه سیاسی کاری های نخ نما شده به مشاوران مدعی اطراف خویش را نمی داد و صادقانه تر از گذشته با مردمی که حفظ و گسترش آرمانهای انقلابی خویش را در چهارچوب قانون مداری و تبعیت از ولی امر خویش پیشه خود کرده و صبورانه در حال ادامه این مسیر پر افتخار می باشند، برخورد می کرد.

والسلام علی من تبع الهدی

منبع: سروستان ما



نظرات بینندگان