کد خبر: ۱۰۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

دونده کازرونی مسیر 35 کیلومتری آتش‌نشانی قائمیه تا کازرون را دوید

دونده کازرونی پس از رسیدن به ایستگاه مقصد، انگیزه خود از این حرکت ورزشی را گرامیداشت و ابراز همدردی با شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو عنوان کرد.

به گزارش شیرازه، سیدمحسن پالار دونده کازرونی، مسیر آتش‌نشانی قائمیه تا ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی کازرون را به یاد آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو دوید.

 این دونده پس از دویدن مسیر 35 کیلومتری مذکور در ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کازرون مورد استقبال آتش‌پادسوم مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و تنی چند از مسئولین شهرستان قرار گرفت.


سیدمحسن پالار دونده کازرونی پس از رسیدن به ایستگاه مقصد، انگیزه خود از این حرکت ورزشی را گرامیداشت و ابراز همدردی با شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو عنوان کرد.


وی اظهار کرد: این مسیر را دویدم تا تقدیر ناچیزی از آتش‌نشانان فداکار کرده باشم.


همچنین رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کازرون نیز در حاشیه مراسم استقبال از این دونده گفت: کاری که امروز انجام شد، کاری ارزشی و برای اولین بار در سطح شهرستان بود تا یاد و خاطره همکاران ما در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و سایر شهدای آتش‌نشان گرامی داشته شود و فعالیت‌های پرسنل آتش‌نشانی به مردم معرفی شود.


آتش‌پاد سوم مهدی صادق‌زاده این حرکت را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد سازمان آتش‌نشانی باز هم بتواند از حضور این دونده در سایر برنامه‌ها و برای رکوردزنی مجدد استفاده کند.


دونده کازرونی مسیر 35 کیلومتری آتش‌نشانی قائمیه تا کازرون را دوید

دونده کازرونی مسیر 35 کیلومتری آتش‌نشانی قائمیه تا کازرون را دوید

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان